کریم انصاری‌فرد چوب مشاوره‌های غلطش را ‌خورده و دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد

دایی: بازی سختی در برابر تراکتور داریم

بازی با تراکتورسازی، آن هم در هفته نخست، دیداری سخت برای هر تیمی به حساب می‌آید، بویژه این‌که این تیم پرسپولیسی باشد که در این فصل می‌خواهد حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۸۷۴۵

حساسیت بازی با تراکتور زمانی برای پرسپولیسی‌ها دو چندان می‌شود که در طرف مقابل، کاپیتان کهنه‌کار سرخ‌ها (علی کریمی) حضور دارد. کاپیتانی که در اقدامی هماهنگ و همسو از سوی رویانیان و دایی، عذرش از پرسپولیس خواسته شد تا حالا دیدار هفته نخست دو تیم سرخ فوتبال ایران از حساسیتی دو چندان برخوردار شود. موضوعی که علی دایی نیز بدان واقف بوده و راجع به آن چنین نظر می‌دهد: قرعه‌ سختی است، دوست داشتیم در بازی اول با تیم‌های راحت‌تری روبه‌رو شویم. تراکتور هم نشان داده که جزو بهترین‌هاست و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. پرسپولیس در فصل قبل بازی آخرش را مقابل تراکتورسازی انجام داد اما امسال باید در اولین بازی به مصاف این تیم برود. تراکتورسازی مربی بادانشی مثل مجید جلالی را هم دارد که افتخار شاگردی‌اش را داشتم. در کل تیم خوبی ساخته و حمایت مردم آذربایجان را هم پشت سر دارد. این‌که آذربایجانی هستم، دوست دارم تراکتورسازی موفق باشد، به استثنای بازی مقابل پرسپولیس.

دایی که در برنامه دیروز ورزش و مردم حضور یافته و پاسخگوی پرسش‌ها بود، درباره رویارویی با علی کریمی، محمد نصرتی و جواد کاظمیان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته‌اند، گفت: هر سه،جزو بهترین‌های فوتبالمان هستند و این موضوع نمی‌تواند حساسیتی درست کند، چون خود بازی پرسپولیس ـ تراکتور حساس است.تمام سعی‌مان را کرده‌ایم تا از روز اول پیروز از زمین بیرون بیاییم و مطمئنا تراکتور هم برای این بازی برنامه دارد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی علی کریمی خواسته‌ او بوده یا رویانیان، توضیح داد: روزی که شروع به بستن تیم کردم، علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرده بود و با این تفکر بازیکنانم را جذب کردم. هر چند شاید اگر کریمی نیز تصمیم به خداحافظی نمی‌گرفت، معلوم نبود که در اندیشه‌های من جایی داشته باشد.

انصاری‌فرد دیگر به درد پرسپولیس نمی‌خورد

از نظر علی دایی پرونده کریم انصاری‌فرد در پرسپولیس بسته شده است، او در این زمینه گفت: گرچه راجع به کریم استخاره کردم و خوب نیامد، اما موضوع دیگری باعث این مسأله شد. کریم از آینده‌دارترین فوتبالیست‌های ایران است و جزو نفراتی بود که او را در فهرست اولیه‌ام به باشگاه معرفی کردم اما متاسفانه او قرارداد عجیب و غریبی با باشگاه داشت و تازه دیروز آن را خواندم. شرط‌هایی در قرارداد بود که در عمر ورزشی‌ام ندیده بودم. روزی که او به باشگاه رفت و صحبت کرد، بنگر هم حضور داشت. انصاری‌فرد خواستار 760 میلیون تومان پول نقد شد تا آن را ظرف یکی، دو روز به عنوان پیش‌قرارداد دریافت کند. همچنین 15 روز هم وقت خواست تا اگر به خارج ترانسفر شد، برود. این در حالی است که ما روی بازیکنانی حساب می‌کنیم که تا آخر فصل بمانند. او با بنگر به تمرین آمد اما من به هر دو گفتم اول قراردادشان را ببندند. بنگر اعلام کرد، هرجور که شما بگویید قرارداد می‌بندم اما انصاری‌فرد به توافق نرسید.

وی اضافه کرد: قرار بود او در اردوی اردبیل به ما ملحق شود اما گفت، به دلیل حضورش در تیم ملی می‌خواهد دیرتر بیاید و در تمرین اردبیل شرکت نکرد. بعد از یک هفته خبر دادند که در ترکیه است. ما بعد از اردوی رامسر به تهران آمدیم و او با باشگاه صحبت کرد. این بار شرط گذاشت که 500 میلیون تومان نقد یا یک چک یکماهه بگیرد. بعد از آن هم 15 روز وقت خواست تا اگر پیشنهاد خارجی داشت برود. من با او صحبت کردم و گفت از آلمان و اسپانیا پیشنهاد دارد که توصیه کردم حتما برود. راهنمایی و مشاوره‌های غلط، انصاری‌فرد را به اینجا کشاند. ما این همه با بازیکنان کار کردیم و انصاری‌فرد الان به درد ما نمی‌خورد. به همین دلیل مجبور شدیم، سیدصالحی را که یکی از بهترین مهاجمان ایران است، بگیریم. همچنین یونس شاکری، عباس‌زاده و هادی نوروزی را در پست فوروارد نوک داریم.

راضی از فصل نقل و انتقالات

سرمربی پرسپولیس با اظهار رضایت از عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات، گفت: تقریبا موفق شده‌ایم اکثر بازیکنان مورد نظرمان را جذب کنیم. از هفتم خرداد نیز استارت زدیم و 51 جلسه تمرین داشتیم و هشت بازی دوستانه را انجام داده‌ایم و می‌خواهیم دو بازی دیگر را هم تا شروع لیگ انجام دهیم. از شروع تمرین‌ها هدفمان قهرمانی بود.

7 جای خالی در فهرست دایی

مربیان و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه با حضور در هیات فوتبال استان تهران، قراردادهایشان را برای پست‌ زیر برای حضور در سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر ثبت کردند.

کادر فنی: علی دایی (سرمربی)، جواد منافی، محمد دایی و رضا فروزانی (دستیار)، بهزاد غلامپور (مربی دروازه‌بان‌ها) و محمدرضا مولایی (مربی بدنساز)‌

دروازه‌بانان: نیلسون (یک سال)، امیر عابدزاده و رضا محمدی (دو سال)‌

مدافعان: رضا نورمحمدی، محسن بنگر، سید جلال حسینی و حسین کنعانی (یک سال)، محمدرضا خانزاده، میثم حسینی، مهرداد پولادی و حسین ماهینی (دو سال)‌

هافبک‌ها: مارکو سپانوویچ، قاسم دهنوی (یک سال)، رضا حقیقی، محمد نوری، امید عالیشاه، غلامرضا رضایی، میلاد غریبی، پیام صادقیان و حمیدرضا علی عسگری (دو سال)، مهرداد کفشگری (سه سال)‌

مهاجمان: سیدمهدی سیدصالحی و هادی نوروزی (دو سال)، محمد عباس‌زاده و یونس شاکری (سه سال)‌

تیم فوتبال پرسپولیس 17 بازیکن بزرگسال، شش بازیکن زیر 23 سال را به خدمت گرفته و طبق قانون در طول فصل می‌تواند با چهار بازیکن بزرگسال و سه بازیکن زیر 23 سال دیگر قرارداد امضا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها