افزایش 500 هزار نفری ظرفیت مترو

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: با بهره‌برداری از نیمه‌جنوبی خط 3 حدود 500 هزار نفر به ظرفیت جابه‌جایی مترو تهران افزوده می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۳۹۳

به گزارش ایسنا، عبابافی افزود: خط 3 مترو تهران به طول 37 کیلومتر با 28 ایستگاه یکی از مهم‌ترین خطوط مترو پایتخت محسوب می‌شود که از نقاط مهم و پرتردد شهر عبور می‌کند و می‌تواند جاذب بسیاری از سفرهای شهری تهران باشد.

وی ادامه داد: در صورت بهره‌برداری کامل از این خط روزانه تا 1.5 میلیون مسافر به ظرفیت شبکه مترو افزوده می‌شود و دسترسی شهروندان به نقاط مختلف شهر بیشتر و آسان‌تر خواهد شد.

عبابافی با ابراز امیدواری نسبت به این که تا مهر نیمه‌جنوبی خط 3 مترو تهران به بهره‌برداری برسد، گفت: هر‌سال با آغاز مهر و بازگشایی مراکز آموزشی، تعداد مسافران مترو 15 درصد افزایش می‌یابد و به همین علت تمهیدات ویژه‌ای برای خدمات‌رسانی به مسافران در مجموعه مترو در نظر گرفته می‌شود.

قائم مقام شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه اظهار کرد: در فرصت باقیمانده تا مهر، عملیات تعمیر و بهسازی واگن‌های مترو با جدیت دنبال می‌شود تا بتوانیم با تمام ظرفیت و توان به شهروندان خدمت‌رسانی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها