خیلی امیدواریم هم اسپانسرها جلو بیایند و هم دولت بودجه‌ای برای ما تصویب کند

کفاشیان؛ همچنان چشم‌انتظار پول

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد چنانچه وعده‌های دولت برای تامین بخشی از هزینه‌های آماده‌سازی تیم ملی برای جام‌جهانی تامین نشود، ناگزیر است روی برخی برنامه‌های کارلوس کرش قلم قرمز بکشد.
کد خبر: ۵۷۸۰۵۸

علی کفاشیان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دیدار فوتبالیست‌ها با محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری گفت: در این جلسه رئیس‌جمهور تاکید کرد در صورت ارائه برنامه توسط فدراسیون فوتبال مبلغی در اختیار فدراسیون قرار می‌گیرد تا به خاطر جابه​جایی دولت‌ها زمان برای آماده‌سازی تیم ملی به هدر نرود.

وی افزود: ما برنامه‌ای دادیم که یکی شامل حقوق کادر فنی بود که مبلغ قابل توجهی به آن اختصاص دارد و دیگری هزینه‌های ارزی برای اردوها در اروپا،‌ آمریکای جنوبی، برزیل، ‌آفریقا و... است. قطعا تیم‌های بزرگ کمتر راغب هستند به اینجا بیایند و حضور ما در کشورهایشان هم مشمول هزینه می‌شود.

تیم‌های خوب هم برای بازی با ما پولی نمی‌دهند و این ما هستیم که باید به آنها پول بدهیم. اینها یک برآورد ارزی و یک برآورد ریالی دارد. ما نمی‌توانیم تمام سرمایه فدراسیون را برای این کار بگذاریم چون بالاخره تیم‌های ملی دیگری هم داریم.

کفاشیان تصریح کرد: واقعا اگر دولت به ما این پول را ندهد و در بودجه فدراسیون دیده نشود، ما برنامه‌ها را ضعیف می‌کنیم و از کرش می‌خواهیم کوتاه بیاید چون نمی‌توانیم از تیم‌های دیگر کم بگذاریم. اما خیلی امیدواریم هم اسپانسرها جلو بیایند و هم دولت بودجه‌ای برای ما تصویب کند.

از شهریور باید کارمان شروع شود و باید از الان این پول را در اختیار ما بگذارند، چون حالا تا دولت جدید بیاید، وزیر سر کار بیاید، بودجه جدید وسط بیاید، وزیر توجیه شود و... کمی طول می‌کشد. رئیس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: برآورد مالی ما در مجموع حداقل 30 میلیارد تومان است که می‌تواند تا 50 میلیارد تومان هم باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها