میزان سختی‌ کار معلمان مدارس استثنایی اعلام شد

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: به هر نیرویی که در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی فعالیت می کند 106 هزار تومان سختی کار تعلق می گیرد.
کد خبر: ۵۷۷۶۰۴
میزان سختی‌ کار معلمان مدارس استثنایی اعلام شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نامدار عبداللهیان رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در جمع روسای مناطق آموزش وپرورش مناطق کشور در «کارگروه شماره 2» با اشاره به اینکه برای هر چهار دانش آموز یک نیرو اختصاص می یابد، گفت: با تلاش همکاران سنوات ارفاقی در دولت تصویب و اجرایی شده است و سختی شرایط کار مجوزهای لازم از مبادی ذیربط اخذ و در چند روز آینده انشاالله اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با احتساب مبالغ قبلی برای هر نیرویی که در مجموعه استثنایی فعالیت می کند 106 هزار تومان سختی کار تعلق می گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هوشمندسازی مدارس را باقوت پی گیری می کنیم، خاطرنشان کرد: دو اردوگاه در مشهد مقدس و تهران برای سازمان استثنایی کشور در نظر گرفته شده و اخیرا سیستم بکفای دانش آموزان ویژه راه اندازی شد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور بابیان اینکه سرانه دانش آموزان استثنایی پنج برابر شده است و به شرط تخصیص اعتبار پرداخت خواهد شد، افزود: با مساعدت مجلس شورای اسلامی در سال جاری بودجه سازمان استثنایی سه میلیارد تومان افزایش یافته است. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها