یک دسر لذیذ و خوشمزه که مواد غذایی آن برای بدنتان مفید باشید چه سراغ دارید؟ اگر طرز تهیه کرم آناناس را نمی‌دانید، آموزش آن را بخوانید و یک بار مزه‌اش را امتحان کنید؛ مشتری خواهید شد!
کد خبر: ۵۷۶۵۷۲

مواد لازم:


ورق ژلاتین: 6 عدد
شکر: یک پیمانه
شیر: یک پنجم پیمانه
کمپوت آناناس: یک قوطی متوسط
پوست پرتقال رنده شده: یک قاشق چایخوری
خامه: یک پیمانه

طرز تهیه:

ورقه‌های ژلاتین را در مقداری آب سرد به مدت 2 دقیقه خیس کنید. سپس شکر را با آب کمپوت مخلوط کنید و روی حرارت قرار دهید تا شکر کاملا حل شود. ورقه‌های ژلاتین را از آب بیرون آورید و به مواد بالا اضافه نمایید و خوب به هم بزنید تا ورقه‌های ژلاتین حل شود. مواد را از روی حرارت بردارید و پوست پرتقال را به آن بیفزایید و شیر را کم‌کم به آن اضافه کنید و سپس مایه را کنار بگذارید تا سرد شود. خامه را با همزن برقی به هم بزنید تا کمی سفت شود و سپس به مواد اضافه کنید.

نیمی از تکه‌های آناناس را در ته قالب مورد نظر بچینید و کمی از کرم را روی آن بریزید و به مدت یک ربع ساعت در فریزر قرار دهید. سپس آن را از فریزر بیرون آورید و بقیه کرم را روی آن بریزید و به مدت 24 ساعت در یخچال قرار دهید. آنگاه ته قالب را یک لحظه در آب ولرم زده و در ظرف مورد نظر برگردانید و روی آن را با خامه و تکه‌های آناناس تزیین کنید.

بسته به میلتان، می‌توانید از خود آناناس هم به جای کمپوت آن استفاده کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
sedi
United States
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
۰
۰
agar az ananase tazeh estefadeh konid desereton nemibandeh hatman bayad az kompot ya ananasi ke kami pokhteh shodeh estefadeh kard
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها