معاون سیما در دیدار مراجع از راه‌اندازی شبکه مجازی تلاوت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد

قدردانی مراجع تقلید از عملکرد رسانه ملی در انتخابات

علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی به همراه مدیران شبکه‌های یک، دو، سه، قرآن و معارف سیما و نیز مدیرکل مرکز قم، دیروز به دیدار مراجع عظام تقلید حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی و علوی گرگانی در قم رفت.
کد خبر: ۵۷۵۷۷۳

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، در ابتدای این دیدارها معاون تلویزیون گزارشی از فعالیت‌های رسانه ملی اعم از 160 شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی استانی و فراملی در برگزاری انتخابات ارائه کرد.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌های تابستان و ماه رمضان تلویزیون در سال جاری، از راه‌اندازی شبکه مجازی تلاوت در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. این شبکه مجازی قرار است در این ایام، نسبت به پخش یک جزء ترتیل قرآن کریم، روزانه از اذان صبح تا اذان مغرب به صورت منظم از شبکه‌های سیما اقدام کند.

دارابی تاکید کرد؛ برنامه‌های معارفی تلویزیون بر پایه منظومه فکری قرآن و اهل بیت و بر پایه نظام امامت و ولایت ترسیم شده است.

مراجع عظام تقلید نیز در این دیدارها از فعالیت‌های رسانه ملی ‌در امر برگزاری انتخابات قدردانی کردند و اقدام رسانه را در رعایت اخلاق و عدالت رسانه‌ای میان نامزدهای انتخاباتی تحسین برانگیز خواندند.

ایشان با اذعان به کار سخت و خطیر رسانه ملی به عنوان تریبون اسلام و تشیع در جهان، برای موفقیت و سربلندی رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران، آرزوی توفیق و دعای خیر کردند.

مراجع عظام تقلید با تاکید بر لزوم پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی بخصوص در عرصه جهانی تصریح کردند، رسانه ملی در عرصه جهانی تلاش قابل قدردانی در مقابله با شیعه ستیزی و ایران هراسی استکبار جهانی رقم زده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها