باور کنید یا نه، طبق تحقیقاتی که بتازگی در انگلیس انجام شده است اکثریت مردان در این کشور دسترسی به اینترنت را حیاتی‌تر از نیاز به غذا و مسکن برشمرده‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۲۳۰

در این تحقیقات که به کمک شرکت ارائه‌دهنده راهکارهای اینترنتی یعنی TP-Link صورت گرفته، 42 درصد از پرسش‌شوندگان در انتخاب بین نیازهای اساسی بشر یعنی غذا، مسکن، خواب و اینترنت، گزینه آخر را مهم‌ترین نیاز انسان امروز دانسته‌اند. در حقیقت، 50 درصد از افراد مورد تحقیق اعلام کرده‌اند آنها زمان بیشتری را به نسبت زمان خواب به اینترنت اختصاص می‌دهند.

یکی از دلایلی که افراد جامعه آماری این تحقیق با اشتیاق، دسترسی به اینترنت را مهم‌ترین نیاز خود اعلام کرده‌اند به این علت است که به عقیده آنها دسترسی به اینترنت باعث محکم‌ترشدن روابط دوستی و افزایش حس تعلق‌شان می‌شود. بیش از 51 درصد از افراد گفته‌اند اینترنت به روابط دوستانه آنها کمک کرده است. اگرچه این افراد معتقدند اینترنت باعث تحکیم روابط دوستانه آنها شده است، ولی آمار چیز دیگری را نشان می‌دهد. تنها 7 درصد از پاسخگویان بر این باورند اینترنت، تاثیر مثبتی روی زندگی عاشقانه‌شان داشته است. با این حال، این بحث اساسی مطرح می‌شود که چگونه می‌توان بدون خواب، خوراک و سرپناه زنده ماند و به اینترنت دسترسی پیدا کرد؟!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها