سیم برق، سارقش را گرفت!

دو سارقی که هنگام سرقت کابل های برق فشارقوی دچار برق گرفتگی شده بودند با حضور به موقع ماموران بر سر صحنه جرم، دستگیر و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۵۷۴۸۳۶
سیم برق، سارقش را گرفت!

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، مصطفی صادقیان سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حضور سارقان بر روی تیر چراغ برق در حوالی جاده اصفهان – تهران، ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شاهین شهر بلافاصله در محل حضور یافتند.

وی افزود: ماموران در محل با دو نفر مواجه شدند که یکی از آنها بالای ترانس تیر چراغ برق ایستاده و دچار برق گرفتگی از ناحیه دست و صورت شده و فرد دیگری نیز در حال کمک به همدست خود بود که فردی که نفر اول از بالای تیر برق به پایین پرتاب شد.

سرپرست مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهارداشت: به این ترتیب هر دو سارق توسط ماموران دستگیر و فرد مصدوم به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

صادقیان خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از سارقان یک دستگاه خودروی سواری لیفان، و تعدادی ابزار و وسایل سرقت شامل قیچی کابل چینی بزرگ، اره آهن بر، جک، تیز بر، سیم چین، آچار، طناب برای مهار خود به تیر برق و کفش های ایمنی کشف و ضبط کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها