سرقت کابل برق برای تامین مواد مخدر

رییس کلانتری 131 شهرری از دستگیری یک سارق معتادی که برای تامین مواد اقدام به سرقت کابل برق می کرد، خبر داد و افزود: از متهم مقادیری کابل برق و تعدادی ابزار آلات سرقت کشف شده است.
کد خبر: ۵۷۴۵۰۲
سرقت کابل برق برای تامین مواد مخدر

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس سرهنگ علیرضا حیدری رییس کلانتری 131 شهرری گفت: عصر روز گذشته چهارشنبه پنجم تیر ماه سال جاری از طریق مرکز فوریت های پلیسی110 تهران بزرگ خبری تحت عنوان سرقت کابل برق در محدوده مذکور به کلانتری 161 ابوذر مخابره شد و به سرعت در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله به محل اعزام شدند که فردی که بعداً خود را «عباس» معرفی کرد سراسیمه به آنها مراجعه کرد و گفت دقایقی پیش در منزل بودم که متوجه شدم برق قطع شد.بعد از پیگیری متوجه شدم فردی با سیم چین در بالای تیر برق در حال بریدن سیم و کابل برق می باشد که به محض مشاهده من از تیر پایین آمده و با موتورسیکلت متواری شد.

سرهنگ حیدری تصریح کرد:از آنجاییکه از زمان سرقت مدت زیادی نگذشته بود با گرفتن مشخصات ظاهری متهم از شاکی به گشتزنی در آن محدوده پرداختند، که دقایقی بعد موتورسواری را با همان مشخصات که در حال پرسه زدن بود،مشاهده کردند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند موتورسیکلت را متوقف و متهم را که به محض مشاهده پلیس قصد فرار داشت را دستگیر کنند،در بازرسی از متهم که «محمد» نام داشت دو دستگاه تلفن همراه، مقادیر قابل توجه ای کابل برق، یک اره و یک قیچی آهنی کشف شد.

رییس کلانتری 131 شهرری اظهارداشت: در بازجویی های اولیه از متهم او ضمن اعتراف به سرقت عنوان کرد که برای تامین مواد مخدر اقدام به سرقت می کنند که ماموران وی را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها