دادستان شیروان استان خراسان شمالی

کابل دزدی ؛سارق را به کام مرگ کشید

دو سارق که در پوشش مامور اداره برق با سرقت کابل های برق در شبکه برق رسانی شهرستان نیشابور خراسان رضوی اخلال ایجاد کرده بودند شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۰۰۳۳۵
کابل دزدی در پوشش مامور

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید حسن حسینی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی افزایش وقوع سرقت سیم و کابل برق در یکی از مناطق حاشیه شهر نیشابور و اختلال در سیستم برق رسانی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری با بررسی صحنه های سرقت و یک سری تحقیقات میدانی از ساکنین محل دو سارق را که با پوشش ماموران اداره برق با وسایل و تجهیزات کافی اقدام به سرقت کابل های برق هوایی و سیم های مهار تیر برق می کرده را شناسایی کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور اظهار کرد: با سرنخ های به دست آمده ماموران تجسس کلانتری 12 جمهوری پس از یک سری کار اطلاعاتی گسترده پاتوق سارقان را شناسایی و سرانجام با کنترل نامحسوس آنها را با یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در محدوده خیابان امام شهر نیشابور شناسایی و دستگیر کردند.

وی افزود: متهمان پس از انتقال به کلانتری در بازجویی های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی تاکنون به سه فقره سرقت سیم و کابل و فروش آنها به مالخر اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی با اشاره به کشف وسایل و تجهیزات سرقت از کابل های برق از منزل متهمان از قبیل کمربند مخصوص، دستکش، کلاه ایمنی، قیچی، کابل های مخابراتی، تعدادی کنتور برق، گفت: در این رابطه مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از انبار این فرد حدود 1200 متر کابل مخابراتی، حدود 100 متر کابل برق هوایی و سیم مهار تیر برق و... کشف شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور افزود: متهمان پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها