با جابه‌جایی چند بازیکن مطرح به نظر می‌رسد بازار نقل و انتقالات لیگ برتر آرام آرام وارد روزهای مهم و سرنوشت ساز شده است.
کد خبر: ۵۷۳۸۷۴
اوج‌گیری جنگ سرخابی‌ها در بازار نقل‌ وانتقالات

در یکی از مهم‌ترین نقل و انتقالات دو روز گذشته ایمان موسوی، مهاجم فصل قبل استقلال که در فهرست بازیکنان مازاد این تیم قرار گرفته به فولادگستر تبریز پیوست. یکی دیگر از انتقالات مهم، جدایی پژمان منتظری از استقلال و پیوستن این بازیکن به دالیان چین بود. مدافع ملی‌پوش استقلال با تیم چینی به توافق رسیده و گفته می‌شود فردا قرارداد رسمی را امضا خواهد کرد. روز گذشته محمد قاضی، مهاجم ناراضی پرسپولیس هم با استقلال تمرین کرد و احتمال می‌رود ظرف چند روز آینده پای قرارداد رسمی با آبی‌ها را امضا کند. هنوز محمد قاضی رسما استقلالی نشده، باشگاه پرسپولیس در تب و تاب انتقام گرفتن از رقیب سنتی به سر می‌برد. روز گذشته فرزاد حاتمی، مهاجم ملی‌پوش استقلال که از سوی قلعه‌نویی مورد بی‌مهری قرار گرفته، مدیران این باشگاه را تهدید کرد که به پرسپولیس خواهد پیوست. حاتمی ادعا کرده که به خاطر یک نفر به پرسپولیس خواهد رفت و آن یک نفر کسی نیست جز امیر قلعه‌نویی.

ماندن یا رفتن جواد نکونام اما به مهم‌ترین خبر این روزهای بازار نقل و انتقالات لیگ برتر تبدیل شده است. جواد نکونام که قبل از رویارویی تیم ملی ایران با کره جنوبی بابت پرداخت نشدن مطالباتش به مدیران باشگاه استقلال تاخته بود، روز گذشته با ادبیات آرام‌تری درباره ماندن یا رفتنش از استقلال صحبت کرد. از سوی دیگر علی فتح‌‌الله‌زاده هم در یک اظهارنظر رسمی او را الگوی بازیکنان ناراضی استقلال معرفی کرد و به این ترتیب پرچم صلح را برای کاپیتان تیم ملی بالا برد. جواد نکونام روز گذشته به دفتر باشگاه استقلال رفت تا رودررو با امیر قلعه‌نویی صحبت کند. کاپیتان تیم ملی روز گذشته ادعا کرد که سوءتفاهمات بین او، قلعه‌نویی و مدیریت باشگاه استقلال برطرف شده اما هنوز از امضای قرارداد خبری نیست. این در حالی است که کاپیتان تیم ملی چندین بار با مجید جلالی، سرمربی تراکتورسازی صحبت کرده و احتمال رفتنش به تبریز دور از ذهن نیست.(تابناک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها