عضو کارگروه تنظیم بازار از تعیین قیمت مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در تهران هر کیلوگرم مرغ 5150 تومان و در شهرستانها 5200 تومان عرضه می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۳۰۱
اعلام قیمت توزیع سراسری مرغ در ماه مبارک رمضان

قاسم نوده‌فراهانی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: در جلسه دیروز کارگروه تنظیم بازار، قیمت مرغ منجمد برای توزیع در نمایشگاه طرح ضیافت مشخص شد.

عضو کارگروه تنظیم بازار افزود: مشکلی به لحاظ ذخایر مرغ در کشور وجود ندارد و هیچ گونه نگرانی برای تنظیم بازار این کالای اساسی در ماه مبارک رمضان نداریم.

در همین حال، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از توزیع ۳۵۰ هزار تن کالای اساسی در نمایشگاه طرح ضیافت خبر داد و گفت: در ماه مبارک رمضان به لحاظ توزیع کالاهای اساسی هیچ‌گونه نگرانی در کشور وجود ندارد.

 حسن رادمرد اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های طرح ضیافت در سطح کشور تا 20 درصد تخفیف تصویب شده است.

وی افزود: تاریخ برگزاری این نمایشگاه‌ها در اختیار استانهاست و با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی قبل یا در حین ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی گفت: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت صد هزار تن برنج، 50 هزار تن شکر، صد هزار تن روغن، 20 هزار تن گوشت، 50 هزار تن مرغ، 15 تن عدس و 10 هزار تن نخود توزیع می‌شود.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم هزار شکر تحویل کارخانه 1300 تومان است و در بسته‌بندی‌های مختلف بین 1400 تا 1500 تومان عرضه می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها