کسب و کار عنوان برنامه ای تولیدی از گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران است که قرار است از تیرماه بر روی آنتن رود.
کد خبر: ۵۷۰۲۶۷

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران؛ مدیر گروه دانش و اقتصاد شبکه تهران در تشریح جزییات این برنامه گفت : این برنامه با رویکرد کار و کارآفرینی، بهبود فضای کسب و کار ، بررسی مسائل و مشکلات کسب و کار با محوریت شعار سال به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در 40 قسمت 40 دقیقه ای پخش شود.  شهرام شکیبا  اجرای برنامه و دکتر مینا مهرنوش و دکتر مسلم خانی و...به عنوان کارشناسان این برنامه هستند و سید جلیل فرزین فر تهیه کننده این برنامه است.  
مهندس محمد یادگاری ادامه داد: این برنامه به شکل بدیعی با حضور متخصصان کسب و کار در سطح ملی تهیه و عرضه خواهد شد. همچنین موانع توسعه اقتصادی کشور و وجود اسناد و برنامه های کلان کشور، از جمله چشم انداز 1404،طرح تحول اقتصادی ، قانون بهبود محیط کسب و کار و ابلاغ سیاست های کلی  مقام معظم رهبری در خصوص نظام اداری و ... مسیر راهنمای این برنامه است.  
از طرف دیگر وجود مسایل و مشکلات مختلف بنگاه ها، شرکت ها و سازمان های فعال در نظام اقتصادی و اجتماعی کشور، لزوم توسعه کسب و کارها به منظور غلبه بر معضلات اشتغال، رونق تولید داخلی و توسعه صادرات کشور این گروه را وادشت تا با طراحی یک برنامه تلویزیونی مخاطب پسند با نگاهی کاربردی پاسخگوی مسایل و سوالات افراد ذی نفع، فعالان، و علاقمندان کسب و کارباشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها