زن سارق به کیف دانش آموزان دستبرد می‌زد

زن سارق با ورود به محل نگهداری کیف‌ دانش آموزان،محتویات کیفشان را سرقت می‌کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۷۹

ماموران کلانتری قاسم‌آباد و 39 مشهد یک زن سارق را به اتهام سرقت اموال دانش‌آموزان دختر و یک مرد سارق را به جرم دزدیدن سیم تلفن دستگیر کردند.

به گزارش جام‌جم، سرهنگ احد کریمی، فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: روز سه‌شنبه هفتم خرداد مدیر یک مدرسه دخترانه در منطقه قاسم‌آباد با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و از دستگیری یک‌زن سارق خبرداد. در پی این تماس، ماموران کلانتری با حضور در محل و تحویل گرفتن متهم زن، او را همراه یکی از کارمندان مدرسه به کلانتری منتقل کردند.

کریمی افزود: در تحقیق از کارمند مدرسه معلوم شد، روز حادثه وی با ورود به اتاقی که کیف دانش‌آموزان در آنجا نگهداری می‌شد، زنی را می‌بیند که از کیف دانش‌آموزان سرقت می‌کند.‌ وی افزود: کارمند مدرسه قصد دستگیری زن سارق را داشته که متهم با او درگیر شده و قصد فرار داشته که با کمک دیگر کارکنان مدرسه، متهم را دستگیر می‌کنند.

اعتراف به دزدی اموال دانش‌آموزان

فرمانده انتظامی مشهد یادآور شد: با جمع‌بندی اطلاعات، متهم در بازجویی به سرقت اموال دانش‌آموزان دختر اعتراف کرد.

متهم درباره شیوه سرقت‌هایش گفت، با ورود به مدارس دخترانه و اتاقی که دانش‌آموزان قبل از شروع امتحان، کیفشان را آنجا می‌گذاشتند، محتویات کیف آنها از قبیل پول، گوشی تلفن همراه و کارت بانکی‌شان را دزدیده و فرار می‌کرده است. در پی اعتراف متهم، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

مرد سارق، ارتباط تلفنی مردم را قطع می‌کرد

کریمی با اشاره به دستگیری سارق سیم‌های دکل مخابرات نیز گفت: از چندی پیش در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که سیم‌های دکل مخابرات منطقه طبرسی شمالی چند بار قطع شده و باعث اختلال در تلفن‌های شهروندان شده است، رسیدگی به این موضوع آغاز شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: با شروع تحقیقات برای دستگیری سارق، ماموران کلانتری 39 مشهد دو شب پیش هنگام گشتزنی در منطقه طبرسی شمالی مردی را دیدند که بالای دکل مخابرات رفته و در حال قطع سیم تلفن است و متوجه شدند او همان سارق سیم‌های دکل مخابرات است. بنابراین، متهم را دستگیر و وی را به کلانتری منتقل کردند.

کریمی یادآور شد: با اعتراف متهم به سرقت سیم‌های تلفن، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها