تا آنجا که می‌دانم علی کریمی خداحافظی کرده و باید شأن این بازیکن را حفظ کنیم

دایی: برای قهرمانی پرسپولیس آمده‌ام

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان این‌که هیچ مربی در ابتدای فصل قول قهرمانی نمی‌دهد، گفت: با این‌که قولی برای قهرمانی نمی‌دهم، اما از همین امروز برای رسیدن به عنوان قهرمانی تلاش می‌کنیم. سعی‌مان این است که بتوانیم در همین سال اول کارهای بزرگی را در پرسپولیس انجام دهیم و قدم‌های بزرگی برداریم.
کد خبر: ۵۶۶۹۳۶

علی دایی که در حضور نزدیک به 70 خبرنگار و عکاس ورزشی در نشست معارفه‌اش صحبت می‌کرد، پیش از هر چیز از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس، اعضای هیات‌مدیره و مدیرعامل این باشگاه به دلیل اعتمادبه او، تشکر کرد و گفت: مرا از پرسپولیس کنار نگذاشتند. من با قهرمانی رفتم و حالا خواست خداست که بعد از دو سال دوری دوباره به تیم محبوبم برگردم. مطمئن باشید با کمک‌های هیات‌مدیره ، مدیرعامل و بازیکنان خوبی که پرسپولیس دارد، می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم. آمده‌ام تا دوباره با پرسپولیس قهرمان شویم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی.

دایی با اشاره به برنامه‌هایش افزود: مطمئنا هدف این است که بتوانیم در این سه سال قدم‌های محکم و رو‌به‌جلویی برداریم. البته با این بازیکنانی که داریم در همین سال نخست قدم‌های بزرگی برخواهیم داشت و نیازی نیست به هواداران بگوییم برای موفقیت به سه سال زمان نیاز داریم. پرسپولیس سال قبل از نظر نیروی انسانی در حد خوبی بود و بازیکنان خوبی داشت. به نظر من یکی دو نقطه ضعف در ترکیب تیم وجود دارد که ما سعی کردیم این نقاط را تقویت کنیم.

دایی که تازه از سفر برگشته، از پاسخ به پرسش‌های خبرنگاران در مورد خریدهای احتمالی پرسپولیس خودداری کرد و حتی در مورد آینده علی کریمی هم اطلاعات دقیقی به خبرنگاران نداد، تا شائبه جدایی مرد شماره هشت از جمع قرمزها بیشتر تقویت شود. دایی در این باره گفت: من موقعی که از ایران رفتم بعد از فینال جام‌حذفی بود که در رسانه‌ها عنوان شد علی کریمی از فوتبال خداحافظی کرده است. امروز برگشتم تا آنجایی که ذهنم یاری می‌دهد ایشان از فوتبال خداحافظی کرده است . او برای فوتبال زحمت کشیده و باید همیشه برای بازیکنانی مثل ایشان ارج بنهیم. نباید کاری کنیم که ارزش اینها پایین بیاید. همان‌طور که برای مهدوی‌کیا چنین نظری داشتم. ما باید بزرگی بزرگان را نگه داریم و نباید کاری کنیم که خدشه‌ای به آنها وارد شود. من دو سه ساعت است که به تهران رسیده‌ام و نمی‌توانم جواب خاصی بدهم.

دایی با بیان این‌که در راه موفقیت پرسپولیس نمی‌تواند به‌تنهایی کار کند، افزود: قطعا حمایت مدیران و مردم و نظرات پیشکسوتان خوب ما می‌تواند تاثیرگذار باشد. ما با کار گروهی خوب می‌توانیم موفق باشیم. ما عادت کردیم تنهایی کار کنیم؛ در حالی‌که باید یک کار گروهی خوب انجام شود. کادر فنی باید خوب باشد و کادر مدیریتی هم باید بدرستی حمایت کند. پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و مطمئنا نقطه مثبت باشگاه پرسپولیس همین هواداران هستند که می‌توانند به ما کمک کنند.

دایی در پایان از مدیریت باشگاه پرسپولیس به دلیل امضای قرارداد سه ساله با او قدردانی کرد و این تفکر را سرآغازی برای موفقیت‌های آینده این باشگاه عنوان کرد. محمد رویانیان هم در این نشست با بیان این‌که باید قدر بزرگانی چون علی دایی را دانست، گفت: روزهای اولی که به فوتبال آمدم طبیعی بود امثال علی دایی را آن طور که باید نشناسم اما حالا که چنین شخصیت‌های بزرگی را می‌شناسم بی‌انصافی است که قدردان و حامی آنها نباشم.

رویانیان افزود: امضای قرارداد سه ساله با دایی، به این معناست که برای ما برد و باخت در درجه دوم اهمیت قرار دارد و آنچه در اولین است حرکت در مسیر حرفه‌ای است. مطمئنا با یک حمایت خوب می‌توان به رویاهای زیادی تحقق بخشید.

چهره ویژه مراسم معارفه علی دایی، یحیی گل‌محمدی بود. سرمربی پیشین پرسپولیس با حضور در نشست خبری دیروز از سوی مدیرعامل این باشگاه مورد تجلیل قرار گرفت. در این نشست محمد پنجعلی هم حضور داشت اما برخلاف انتظار خبرنگاران که فکر می‌کردند به عنوان سرپرست پرسپولیس معرفی خواهد شد، این طور بیان شد که هنوز تصمیمی درباره سرپرست گرفته نشده است. علی دایی پس از گفت‌وگو با خبرنگاران، خود را به ورزشگاه درفشی‌فر رساند و در حضور جمعی از پیشکسوتان پرسپولیس، نخستین جلسه تمرینی این تیم را در فصل جدید هدایت کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها