بازگشت رحمتی به تیم ملی منتفی شد

سیموئز: رحمتی سکوت کند

کارلوس کروش صراحتا با بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی فوتبال کشورمان مخالفت کرد.
کد خبر: ۵۶۶۸۷۴
کروش: اجازه نمی دهم رحمتی به تیم ملی برگردد


به گزارش جام جم ورزشی، کارلوس کروش کماکان مخالف بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی است تا جایی که در گفت و گوی یک ساعت قبل خود با علی کفاشیان صراحتا اعلام کرد: « دروازه بان استقلال تهران حق ندارد به تیم ملی بازگردد.»
علی کفاشیان دقایقی پیش در تماس تلفنی با کروش از وی خواست با توجه به عذرخواهی رحمتی ، شرایط بازگشت این دروازه بان به تیم ملی فراهم شود که سرمربی تیم ملی با درخواست رئیس فدراسیون فوتبال مخالفت کرد.
البته کفاشیان کماکان به تلاش های خود ادامه می دهد و در این میان حتی از دبیر فدراسیون نیز خواسته کروش را نسبت به بازگشت رحمتی متقاعد کند زیرا روابط نبی و کروش از زمان حضور دبیر فدراسیون روی نیمکت تیم ملی بسیار حسنه شده است.
دور تازه تحرکات برای بازگشت رحمتی به تیم ملی از روز گذشته آغاز شد تا جایی این دروازه بان امروز در گفت و گوهای خود با خبرنگاران مدعی شد: « از روز یکشنبه مسئولان فدراسیون فوتبال بحثی بابت بازگشتم به تیم ملی را مطرح کردند. یکسری صحبت ها با من انجام دادند و حتی با دستیاران کروش هم در این زمینه صحبت هایی کردم و مثل دفعات گذشته گفتم آماده خدمت به تیم ملی هستم. من خودم را سرباز تیم ملی می دانم و اعلام کردم اگر کروش خواست به امارات می روم اما فعلا تا این لحظه خبری به من نداده اند.»
تیم ملی فوتبال کشورمان چهاردهم خردادماه در قطر به مصاف تیم ملی این کشور می رود و با شرایط فعلی کماکان رحمان احمدی گزینه نخست برای ایستادن در درون دروازه تیم ملی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها