ساکت ، مدیر عامل باشگاه فولادماهان:

منتظر دستورالعمل بسکتبال آسیا هستیم

فولادماهان اصفهان نماینده ایران در بسکتبال باشگاههای آسیا علاوه بر درخواست میزبانی بدنبال بازیکنان خارجی است.
کد خبر: ۵۶۶۷۷۲
منتظر دستورالعمل بسکتبال آسیا هستیم

به گزارش جام جم ورزشی، تیم بسکتبال فولادماهان اصفهان بعد از نایب قهرمانی در باشگاههای غرب آسیا سهمیه بازی های نهایی را بدست آورد و اکنون برای قهرمانی در این رقابت ها برنامه ریزی خود را آغاز کرده است.

محمد رضا ساکت مدیر باشگاه فولادماهان درباره برنامه های جدید تیم بسکتبال گفت:ترکیب نفرات فولاد ماهان ، مهرام و پتروشیمی بندرامام را در بازی های نهایی در اختیار خواهیم گرفت تا تیم قدرتمندی را روانه بازی ها کنیم.

وی هدف اصلی فولادماهان را قهرمانی در باشگاههای آسیا اعلام کرد و گفت:به همین منظور قصد داریم از همه امکانات و ظرفیت های موجود در بسکتبال ایران و اصفهان استفاده کنیم.اگر این اتفاق بیفتد و بازی ها در اصفهان برگزار شود شانس اولین تیم شهرستانی برای قهرمانی در باشگاههای آسیا بیشتر می شود.

ساکت با بیان اینکه بسکتبال آسیا دچار سوء مدیریت است افزود:متاسفانه در بازی های غرب آسیا اتفاقاتی افتاد که نیاز به بررسی همه جانبه دارد.مهمترین نکته بی برنامگی بسکتبال آسیاست که مسئولانش سعی دارند کدخدامنشانه مسائل را حل و فصل کنند.این شیوه در دنیا منسوخ شده و باید آیین نامه ها و دستورالعمل های ویژه برای بسکتبال منطقه و قاره در نظر گرفت. ما بعنوان یکی از تیم های راه یافته به مرحله نهایی هنوز نمی دانیم دستورالعمل بازی ها و نحوه یارگیری چگونه است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها