روحانی:

تحقق عدالت ،‌ نیازمند اقتصاد کارآمد

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برای پویایی و پایایی نظام سیاسی کشور باید رقابت سیاسی واقعی و صحیح را گسترش داد.
کد خبر: ۵۶۵۹۹۵
تحقق عدالت ،‌ نیازمند اقتصاد کارآمد

به گزارش واحد مرکزی خبر، حسن روحانی در نشستی با جمعی از آذربایجانی های مقیم تهران، انتخابات و حضور در عرصه انتخاباتی را یکی از وظایف هر ایرانی دانست و افزود: همه ما باید برای تعیین سرنوشت خود در انتخابات شرکت کنیم زیرا بی تفاوت بودن به این مسئله و تشویق مردم به رای ندادن هدفی است که دشمنان نظام همیشه در پی آن بوده و هستند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایط حساسی همه ما باید کدورت ها و گلایه مندی ها را کنار بگذاریم و به جای نفی و تخریب یکدیگر باید نشست ، گفتگو و نقد سازنده و مفید را حاکم کنیم تا کشور به سمت آبادانی پیش رود.

روحانی با بیان این که شکایت از یکدیگر تنها می تواند مشکلات را افزایش دهد و مردم را مایوس و ناامید کند گفت: وظیفه ما در شرایط  کنونی امید دادن به مردم است البته نباید وعده های واهی به نا امیدی منتهی شود.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید دولتی فراجناحی است و از همه سلیقه ها برای اداره و مدیریت کشور استفاده خواهد کرد افزود: با یک جناح نمی توان کشور را اداره کرد و ساماندهی عملکرد های ما ممکن نخواهد بود مگر با استفاده از مدیران با تجربه و نخبگان حتی اگر سلیقه حزبی آن ها مغایر با دولت باشد.

روحانی یکی از مهمترین دغدغه های پیش روی کشور را تغییر و سامان دهی وضعیت اقتصادی دانست و افزود: برای تحقق عدالت نیاز به اقتصادی کار آمد داریم .

وی اضافه کرد : تنها را ه نجات اقتصاد از وضعیت کنونی افزایش روند تولید و حمایت از تولید کنندگان است و در این زمینه دولت باید تنها نقش حامی و تسهیل کننده را ایفا  و از دخالت و تصدی گری پرهیز کند زیرا افزایش تولید علاوه بر اشتغال زایی و افزایش رفاه اجتماعی می تواند تورم را نیز کنترل کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها