حسن روحانی:

دربرابر پیام خطرناک دشمن هوشیار باشیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یازدهم تأکید کرد: یأس و ناامیدی پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می‌شود و باید نسبت به آن هوشیار بود.
کد خبر: ۵۶۵۷۳۳
دربرابر پیام خطرناک دشمن هوشیار باشیم

حجت‌ الاسلام حسن روحانی امروزشنبه دردیدار جمعی از فعالان و حامیانش سخن می‌گفت، ضمن بررسی مشکلات روز کشور و راهکارهای برون رفت از وضع موجود، متذکر شد: باید از یأس و ناامیدی در شرایط کنونی پرهیز کرد.

وی تصریح کرد: ناامیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می شود و همه باید در این خصوص هوشیار باشیم.

رئیس کمیسون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان گفت: مشکلات کشور وجود دارد و به حق هم هست اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود.

روحانی افزود: با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می یابد و لذا باید گله‌مندی‌ها در این عرصه نادیده گرفته و حل معضلات این چنینی به بعد از انتخابات موکول شود.

وی در پاسخ به سؤالات برخی حضار در خصوص نحوه چگونگی برنامه ریزی برای مدیریت کشور، توضیح داد: با ارائه سند راهبردی برای ٣١ استان کشور که از سال‌ها پیش تهیه شده، می توان نقاط ضعف و قوت هر منطقه را بررسی کرده و به تک تک آنها پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه‌های اقتصادی وسیعی از سوی «دولت تدبیر و امید» طراحی شده که با اجرای آنها می توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

در این جلسه، تعدادی از صاحب‌نظران دیدگاه‌های خود درباره مهم‌ترین مسائل روز کشور و همچنین راهکارهایی جهت حضور پر شور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها