آغاز توزیع کارت ارشد دانشگاه آزاد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از ساعت 11 امروز آغاز شد.
کد خبر: ۵۶۵۹۶۳
آغاز توزیع کارت ارشد دانشگاه آزاد

ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از توزیع کارتهای کنکور کارشناسی ارشد سال 92 این دانشگاه از ساعت 11 امروز یکشنبه پنجم خرداد خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه در سامانه مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org قابل دسترسی است و امکان دریافت کارت ورود به جلسه تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون وجود دارد.

وی افزود: زمان رفع نقص کارت از فردا دوشنبه آغاز می شود و تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد  اظهار داشت: داوطلبان شهرستانی برای رفع نقص باید به حوزه هایی که جهت آزمون خود انتخاب کرده اند مراجعه کنند اما داوطلبان برادر حوزه تهران به واحد دانشگاهی علوم تحقیقات و داوطلبان خواهر حوزه تهران به دانشکده مدیریت و حسابداری شریعتی واحد تهران جنوب مراجعه کنند.

وی افزود: داوطلبان اگر در خصوص توزیع کارت با سوال یا ابهامی مواجه شدند، می توانند از طریق سایت های www.azmoon.org و www.pubr_azmoon.com سئوال خود را مطرح یا به آدرس porsesh@azmoon.net ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ گویند. داوطلبان در نظر داشته باشند قبل از طرح هر سوالی، مشخصات فردی خود را اعلام و سپس سوال خود را مطرح کنند.

اقبالی تصریح کرد: داوطلبان علوم انسانی در این آزمون بیش از سایر شرکت کنندگان هستند و پر متقاضی ترین رشته ها حقوق، حسابداری و مهندسی عمران اعلام شده است.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: معدل داوطلب در گزینش نهایی تاثیری ندارد.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد طی روزهای 9، 10 و 11 خرداد برگزار می شود.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها