مرد خاکستری اصلاحات:

خوب شد هاشمی نیامد

موسوی خویینی ها موسوم به مرد خاکستری اصلاحات در واکنش به عدم احراز صلاحیت هاشمی رفسنجانی گفته است: از رد صلاحیت هاشمی ناراحت نشوید. اگر او رئیس جمهور می شد از همه ما انتقام سال های اصلاحات و مجلس ششم را می گرفت.
کد خبر: ۵۶۵۶۶۴
خوب شد هاشمی نیامد

به گزارش جهان نیوز، یکی از اعضای جبهه دوم خرداد هم ضمن مخالفت با حمایت این جبهه از هاشمی رفسنجانی گفته بود، جنس هاشمی حاکمیتی است نه اصلاح طلبی، ممکن است آمدن او به صحنه بازی نظام برای از صحنه خارج کردن اصلاح طلبان باشد. ما باید حضور هاشمی را تبدیل به فرصت خود نماییم.

یکی از شهرداران اسبق تهران نیز در واکنش به نامزدی هاشمی گفته بود ما نباید هاشمی را کاندیدای اصلاحات معرفی کنیم چون اگر او رای آورد با ما مشورت نخواهد کرد. اگر هم در انتخابات شکست بخورد او شکست خورده نه ما.

رد صلاحیت هاشمی را به مصلحت نمی دانستم

نماینده تهران با تشکر از هاشمی رفسنجانی به دلیل موضع گیری‌اش پس از رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان گفت که موضع گیری قانون گرایانه و عاقلانه آقای هاشمی رفسنجانی ضربه کاری به توهمات دشمنان بود هر چند رد صلاحیت او را به مصلحت نمی دانستم.

احمد توکلی در گفتگو با مهر، با اشاره به موضوع رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی شورای نگهبان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و نوع موضع گیری هاشمی رفسنجانی نسبت به این موضوع گفت: موضع گیری آقای هاشمی رفسنجانی در قبال عدم تایید صلاحیتشان یک بار دیگر این ضرب المثل فارسی را به یاد آورد که دود از کنده بلند می شود.

وی افزود: البته با سوابق تاریخی و نقش آقای هاشمی در شکل گیری نهضت و پیروزی انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ و اداره کشور اگر غیر از این بود تعجب آور بود.

توکلی ادامه داد: آقای هاشمی رفسنجانی مثل همه سیاست مداران دیگر مورد اعتماد و انتقاد قرار داشته و دارد، ولی این موضع گیری ایشان مصداق ان الحسنات یذهبن السیئات، موقعیت ایشان را نزد سیاست مداران وطن دوست و مردمان دلسوز ارتقاء بخشیده است.

منافقین و لابی آمریکایی

گروهک تروریستی منافقین برای ادامه مزدوری اش و خیانت به ایرانیان در تقلاست تا نامش بعنوان «لابی» رسمی در فهرست نام لابی های موجود در آمریکا ثبت شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری – تحلیلی هیل، گروه موسوم به شورای ملی مقاومت که از سوی گروهک تروریستی منافقین تشکیل شده است اعلام کرده که درخواست خود را به وزارت دادگستری آمریکا ارایه کرده است.

این سازمان که دستش به خون هزاران ایرانی آلوده است و کارنامه ننگینی دارد، مدعی شده که یکی از اهدافش ارتقای حقوق بشر و دموکراسی در ایران است.

اشتراکات روسها و آمریکایی‌ها در بحران سوریه

یک کارشناس جهان عرب می‌گوید: آمریکا و روسیه بر سر این مسئله اتفاق نظر دارند که ساختارهای امنیتی سوریه نباید فروبپاشد. از سویی بر سر حذف جبهة النصره نیز اتفاق نظر دارند.

 قاسم محب علی، مدیرکل اسبق خاورمیانه وزارت خارجه در گفتگو با  خبرآنلاین اظهار داشت:واقعیت اینست که در بحران سوریه یک مربع چهاروجهی (با حضور دولت سوریه، ارتش آزاد متشکل از سنی‌های داخل ارتش سوریه و یا بعثی‌های سنی، جبهة النصره و القاعده و سلفی‌های تندرو و در نهایت حزب الله) تشکیل شده است. دو وجه از این مربع یعنی ارتش سوریه و ارتش آزاد از دو طرف مورد حمایت بین‌المللی هستند: بشار اسد مورد حمایت روسیه و ارتش آزاد مورد حمایت غرب است.

روسها و آمریکایی‌ها بر سر این مسئله که ساختار آینده سوریه در دست افراطی‌ها نیافتد، با هم اتفاق نظر دارند اما بر سر چگونگی تحقق این مسئله اختلاف نظر دارند و همچنین در این روند که ارتش سوریه و ارتش آزاد تا چه میزان نقش داشته باشند، اختلاف نظر وجود دارد.

 بازی زیرکانه خاتمی با هاشمی

برخی حامیان هاشمی رفسنجانی از بازی زیرکانه محمد خاتمی سخن گفته و معتقدند وی با به صحنه کشاندن هاشمی خود را از هزینه دادن در انتخابات کنار کشیده است. خاتمی از ترس رد صلاحیت نامزدی انتخابات را رد کرد و از هاشمی برای حضور دعوت به عمل آورد.

به گزارش مشرق، همچنین برخی اطرافیان و اعضای خانواده آقای هاشمی رفسنجانی خواستار انصراف وی از کاندیداتوری بوده اند. خانم عفت مرعشی با توجه به وضعیت جسمی آقای هاشمی از حامیان انصراف وی بوده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
هوشنگ
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۵
۰
۰
خواهش میكنم تمومش كنید. اقای هاشمی حرفی ندارند شما شلوغش میكنید خیلی دوست دارید كه دوباره جنجال درست كنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!از رای منفی به خبر باید بفهمید كه خوانندگان هم مایل به شنیدن این خبرها نیستند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها