دوستی، سرقت اینترنتی را رقم زد

دختر و پسر جوانی که در پی ارتباطی تلفنی اقدام به سرقت های اینترنتی کرده بودند در مشهد دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۶۵۰۹۸
دوستی، سرقت اینترنتی را رقم زد

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در پی شکایت فردی به دلیل برداشت غیر مجاز مبلغ 700 هزارتومان از حسابش به روش اینترنتی، گفت: کارشناسان زبده این پلیس مسئول پیگیری موضوع شدند.

سرهنگ عرفانی افزود: با توجه به بررسی های تخصصی انجام شده کارشناسان توانستند رد متهم را در فضای مجازی پیدا و پس از استعلام های صورت گرفته از مبادی ذیربط و با استفاده از اقدامات فنی و پلیسی متهم که دختری جوان بود را شناسایی و دستگیر کردند.

این دختر جوان ضمن اظهار ندامت در خصوص بزه خود، اظهار داشت: برادر دوست دانشگاهیم را در برخوردی دیدم و پس از آن دیدار،ارتباط ما بصورت تماس های تلفنی ادامه داشت که پس از چندی ‌شماره حسابی در اختیارم گذاشت و به وسیله سیستمی که در اختیار داشتم، اقدام به برداشت و انتقال وجه به صورت اینترنتی از حساب مذکور کردم.

کارشناسان پس از شنیدن اظهارات متهم، پسر جوان را نیز دستگیر کردند.

این متهم که سابقه دار است نیز در خصوص بزه خود گفت: از روشی خاص به شماره حساب و رمز اینترنتی فرد شاکی دست پیدا کرده و برای اینکه رد پایی از خود به جا نگذارد توسط خواهرش اقدام به فریب دختر دانشجو کرده و با سوء استفاده از احساسات وی، دست به کلاهبرداری اینترنتی زده است که تحقیقات در خصوص دیگر شاکیان احتمالی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها