رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با طرفند سوء استفاده از اعتماد یک دختر دانشجو ، دست به سرقت اینترنتی زده بود ، خبر داد .
کد خبر: ۵۴۶۲۴۷
سرقت اینترنتی با سوء استفاده از اعتماد بی جا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا (www.cyberpolice.ir) سرهنگ"پارسافر" رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان اعلام کرد: پیرو شکایت فردی مبنی بر سرقت اینترنتی، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: شاکیه اظهار داشت، چندی پیش برای پرداخت شهریه دانشگاهم به خانه یکی از دوستانم رفتم و از طریق اینترنت آنها اقدام به انجام عملیات بانکی کردم.

سرهنگ پارسافر افزود: پس از بررسی های تخصصی مشخص شد که خواهر دوست شاکیه اقدام به این کار کرده و نهایتاً وی به این پلیس احضار و پس از رؤیت ادله موجود به جرم خود اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهمه اقرار کرد با توجه به اینکه رمز دوم کارت شاکیه در اختیارم بود در فرصت مناسب اقدام به برداشت از حساب وی کردم.

رئیس پلیس فتا سیستان و بلوچستان هشدار داد: اطلاعات بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار نداده و در صورتی که احساس کردید این اطلاعات در دسترس سایرین است سریعاً نسبت به تغییر رمز آن اقدام کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها