زاکانی:

نکته خاصی دال برتائید و یا ردصلاحیتم نیامده است

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: از شورای نگهبان نکته خاصی دال بر تائید و یا رد صلاحیتم نیامده است و دیروز برنامه‌هایم را به شورای نگهبان تقدیم کردم.
کد خبر: ۵۶۴۰۹۹
نکته خاصی دال برتائید و یا ردصلاحیتم نیامده است

علیرضا زاکانی در نشست خبری گفت: اصلاح‌طلبان به دنبال زمینه‌ای برای بازگشت به نظام هستند و بهترین پتانسیل را در این مسیر هاشمی دیده‌اند

داوطلب احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیروز برنامه‌هایم را به شورای نگهبان تقدیم کردم و آنها خلاصه‌ای از برنامه‌های من خواستند که امروز تحویل شورای نگهبان می‌دهم.

وی افزود: اخیرا رایزنی با جلیلی نداشته‌ام، حداد و جلیلی و لنکرانی را چارچوب خود می‌بینم اما در خصوص لنکرانی با توجه به تصمیم پایداری که ایشان را در قالب خود نکجانده است همراهی وی با ما بسته به تصمیم جبهه پایداری دارد.

این نامزد احتمالی انتخابات اظهار داشت: مجموعه دوم خرداد به علت عدم اقبال عمومی خودشان دنبال زمینه ای می گردند تا زمینه بازگشتشان به نظام را فراهم کنند که بهترین پتانسیل را در این مسیر هاشمی دیده‌اند.

وی گفت: رایزنی بین اصولگرایان زمینه کاهش تنش میان آنها را فراهم می کند و همچنین معتقدم عناصری که بیشترین قرابت ذهنی میان اصولگرایان را دارند می توانند با یک کاندیدا واحد در انتخابات حضور داشته باشند.

زاکانی افزود: هاشمی ظرفیتی دارد که زمینه موفقیت آن را فراهم کنند و تشخیص احراز صلاحیت هاشمی با شورای نگهبان است اما به نظرم می‌آید شرایط ذهنی، جسمی و فکری افراد باید مورد توجه شورا قرار گیرد.

وی گفت: دعوت به وحدت در بین اصولگرایان را وظیفه می‌دانیم حال آنکه نامزدهای اصولگرا آن را بپذیرند با ما وحدت نظر داشته باشند با خودشان است.

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری افزود: عملکرد دولت‌های هاشمی و خاتمی و جریان انحرافی را تخریب نکرده ام بلکه بنایم بر نقد منصفانه همراه با آمار و ارقام بوده است.(نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها