زاکانی:

به نظر شورای نگهبان احترام می گذارم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: درصورت احراز و یا عدم احراز صلاحیتم به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذارم.
کد خبر: ۵۶۴۵۳۰
به نظر شورای نگهبان احترام می گذارم

علیرضا زاکانی، عصر امروز درحاشیه مراسم رونمایی و تبیین برنامه‌های دولت خود تحت عنوان دولت مردم، در جمع خبرنگاران درباره نحوه تبلیغات انتخاباتی‌اش، گفت: همانطور که گفتم ما فعلا در ستاد هفت میلیون پول داریم، ضمن اینکه کار چاپ را انجام ندادیم ولی طراحی‌ها صورت گرفته است؛ به موقع هزینه‌های تبلیغاتی خود را اعلام خواهم کرد و شما از این هزینه‌ها باخبر خواهید شد.

نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره اینکه آیا از احراز صلاحیت خود توسط شورای نگهبان باخبر هستید، افزود: خیر، بنده در جریان قرار ندارم؛ شورای نگهبان از من برنامه خواست و برنامه‌هایم را به این شورا ارائه کردم.

زاکانی تصریح کرد: در صورت احراز و یا عدم احراز صلاحیتم به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذارم.

وی در ادامه درخصوص وحدت اصولگرایان در این دوره از انتخابات ریاست‌ جمهوری اظهار داشت: درمرحله اول اصولگرایان می‌توانند دورهم جمع شوند و نظرها و مشکلات خود را در داخل جلسات مطرح کنند، مرحله دوم آن است که افرادی که از نظر گفتمان به هم نزدیکند، به همسویی برسند تا از بین آنها یک نفر وارد عرصه انتخابات شود؛ این عوامل باعث می‌شود که آشفتگی‌ها صورت نگیرد و بر اساس اقبال مردم تصمیم‌گیری آخر صورت گیرد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، اضافه کرد: درحال حاضر همه درحال تلاش و فعالیت درعرصه انتخابات هستند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها