برای بخشش رحمتی از سوی کروش ؛

کفاشیان وارد عمل می شود

دبیر کل فدراسیون فوتبال خبر داد؛

کریمی، عقیلی و رحمتی برمی گردند

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اشاره به کم و زیاد شدن بازیکنان تیم ملی گفت: به بازگشت کریمی، رحمتی و عقیلی به تیم ملی خوشبین هستیم.
کد خبر: ۵۶۳۳۵۱
کریمی، عقیلی و رحمتی برمی گردند

مهدی محمدنبی در خصوص آخرین وضعیت مذاکره‌اش با کارلوس کروش برای بازگرداندن بازیکنانی از جمله رحمتی، عقیلی و کریمی به تیم ملی ضمن بیان مطلب فوق گفت: نظر کی‌روش این است در مسابقات پیش روی تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی، از تمام پتانسیل استفاده کنیم، به همین دلیل بنده نشستی با رحمتی داشتم و تلفنی هم با عقیلی صحبت کردم.

وی با بیان اینکه بحث کارلوس کروش حضور نیافتن این نفرات در تیم ملی نیست، افزود: سرمربی تیم ملی فهرست 23 نفری از بازیکنان مدنظرش را برای دیدار با عمان اعلام کرد اما برای فهرست بعدی که حضور در اردوی آماده‌سازی امارات است، قاعدتا تعدادی بازیکن به فهرست نفرات تیم ملی اضافه و یا کم می‌شود. کلا کروش نظرش در این خصوص مساعد است.

دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی در خصوص ترک نشست خبری از سوی کروش اظهار داشت: سرمربی تیم ملی معتقد است در آن نشست برخی از دوستان رسانه‌ای موضوعی را مطرح کردند که تکراری بود. آنها می‌توانستند در خصوص اینکه چرا برخی از بازیکنان جوان دعوت شده‌اند و استراتژی برای بازی آینده چه هست سوال کنند نه اینکه به گذشته بپردازند زیرا در این شرایط این مسائل به جای ایجاد تعامل، باعث کمتر شدن فاصله‌ها می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: نشستی ظرف روزهای آینده با کروش در خصوص دعوت از رحمتی، عقیلی و کریمی به تیم ملی خواهیم داشت که این نشست قبل و یا بعد از بازی با عمان برگزار می‌شود. البته در این بین خوشبینی وجود دارد.

مجری برنامه ورزش و مردم در مورد اینکه علی کریمی و هادی عقیلی بصورت رسمی عذرخواهی کردند اما سیدمهدی رحمتی تنها از مردم عذرخواهی کرد، شما چه نظری در این خصوص دارید؟، که نبی در این خصوص تاکید کرد: با رحمتی جلسه‌ای داشتم و این دروازه‌بان صحبت‌های خوبی را در این خصوص مطرح کرد که آنها را به کی‌روش اعلام خواهم کرد.

وی اضافه کرد: من معتقدم فردی که پیراهن تیم ملی را بدست می‌آورد، کار سختی را انجام داده است زیرا هر کسی نمی‌تواند در این رده قرار بگیرد. اما نگه داشتن آن خیلی سخت‌تر است. البته بازیکن تیم ملی باید درک کند که در اردوی تیم ملی ضوابطی وجود دارد که باید آنها را انجام دهد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال همچنین ادامه داد: در فدراسیون فوتبال مقرراتی برای ملی‌پوشان تنظیم شده که در آن ضابطه حاکم است. اساسا منشور حاکم در تیم ملی از رفت و آمد و گفتگو با رسانه‌ها مشخص است که ربطی به بودن یا نبودن کی‌روش ندارد. اگر این قوانین رعایت نشود، کار را سخت می‌کند حتی اگر بهترین بازیکن دنیا باشد، با این بازیکن برخورد می‌شود.

وی در مورد حضور نیافتن شهاب گردان و سیدمهدی صالحی برای حضور نیافتن در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: قاعدتا بازیکنی نباید اطلاع داشته باشد که به تیم ملی دعوت شده است. سید صالحی و گردان پس از دعوت به تیم ملی اعلام کردند به خاطر مشکلات شخصی نمی‌توانند در این مقطع تیم ملی را همراهی کنند.

نبی با بیان اینکه بدست آوردن پیراهن تیم ملی سخت است اما باید آن را حفظ کرد، در پایان به مهر  گفت: در این بین خراطی موظف شده است گزارشی را تهیه و اعلام کند. اگر غیبت آنها موجه باشد که هیچ اما در غیر اینصورت به کمیته انضباطی دعوت می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها