معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

توزیع 200 هزار تن شکر و روغن در کشور

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت :

کمبودی دربازار شکر وجود ندارد

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در توسعه بازرگانی داخلی از ادامه توزیع200 هزارتن شکر براساس جدول توزیع در سراسر کشور خبرداد و گفت:موجودی کافی است ، هیچ کمبودی وجود ندارد و قیمت ها نیز به هیچ عنوان افزایش نیافته است .
کد خبر: ۵۶۲۳۴۹
کمبودی دربازار شکر وجود ندارد

'حسن رامرد 'تصریح کرد: هم اکنون شکر به میزان کافی در سطح صنوف و صنعت، واحدهای تولیدی، خرده فروشی و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و کوچک در حال توزیع است.

وی نرخ هر کیلوگرم شکر در محل کارخانه را 1300 تومان و در سطح خرده فروشی 1500 تومان اعلام کرد.

وی این توضیح را نیز داد که شکر بسته بندی شده بسته به نوع پوشش ، هزینه های خرده فروشی ، عمده فروشی و حمل ونقل به طور میانگین هر کیلوگرم 1650 تا 1700 تومان به فروش می رسد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید براین که به هر میزان شکر مورد نیاز مردم و صنعت تامین می شود، طرح موضوعاتی همچون گرانی و یا کمبود شکر را به طور کامل بی اساس دانست و افزود: موارد بی پایه پس از ایجاد جو روانی مطرح شده درباره ارز مبادله ای شکل گرفت و برخی با این سیاه نمایی ها ، زحمات خادمان مردم را زیر سوال می برند.

وی تاکید کرد که تمام حوزه های توزیع باید براساس نرخ های اعلام شده به فروش شکر اقدام کنند و با هر گونه گرانفروشی و یا احتکار شکر به شدت برخورد می شود، کما اینکه در روزهای اخیر با برخی محتکران و گرانفروشان برخورد شده است.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها