جشنواره پیامبر اکرم(ص) با جایزه 5000 دلاری

نخستین جشنواره بین‌المللی پیامبر اکرم(ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته «محمد(ص)» به ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی با جایزه 5000 دلاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۵۸۴۸۲

به گزارش جام‌جم، تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «محمد(ص)» با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نخستین جشنواره بین‌المللی پیامبر اکرم(ص) با موضوع طراحی نشانه نوشته (لوگوتایپ) «محمد(ص)» را برگزار می‌کنند.

این جشنواره با ریاست مجید مجیدی و دبیری ابراهیم حقیقی برگزار خواهد شد و مصطفی گودرزی مشاوره علمی ـ هنری و حجت ناصری، دبیر اجرایی این جشنواره را بر عهده خواهند داشت. همچنین ابراهیم حقیقی، صداقت جباری، جلیل رسولی، حبیب‌الله صادقی، مسعود نجابتی و دو داور بین‌المللی آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد.

آثار هنری ارسالی به این جشنواره می‌تواند به صورت کالیگرافیک یا خوشنویسانه، آیکونیک یا تصویری (شمایلی)، تایپوگرافیک یا حروفچینانه و هند راینینگ (دست‌نویس) باشد. شرکت برای عموم هنرمندان در این جشنواره آزاد است. «محمد رسول‌الله» باید با حروف الفبای فارسی ـ عربی و انگلیسی طراحی شود. هر هنرمند می‌تواند حداکثر سه اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند.

جزئیات بیشتر این جشنواره بزودی در قالب فراخوان منتشر خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها