در ابتدای جلسه استانی هیات دولت در آذربایجان شرقی صورت گرفت؛

اعطای نشان ملی ایثار به 11 همسر شهید از سوی رئیس‌جمهور

رییس‌جمهور با اعطاء نشان ملی ایثار از مقام 11 همسر شهید استان آذربایجان شرقی تجلیل کرد.
کد خبر: ۵۵۸۱۸۳
اعطای نشان ملی ایثار به 11 همسر شهید از سوی رئیس‌جمهور

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، دکتر محمود احمدی‌نژاد در ابتدای جلسه استانی هیات دولت به 11 همسر شهید استان آذربایجان شرقی که فرزندان شایسته‌ای را تربیت کردند، نشان ملی ایثار اعطاء کرد.

رییس‌جمهور در سخنان کوتاهی با قدردانی از ایثار و فداکاری همسران شهدا در سراسر ایران و آذربایجان عزیز، گفت: همسران شهدا با فداکاری تمام ایستادگی کرده و امانت شهدا را به نسل‌های بعد تحویل دادند.

دکتر احمدی‌نژاد گفت: باورم این است که اجر همسر شهید بسیار بالاتر از خود شهید است، چرا که همسر شهید سختی‌ها، سوز دل‌ها، غصه‌ها، صیانت‌کردن‌ها و ایثارگری‌ها را ده‌ها سال پس از همسر خود حفظ می‌کند.

رییس‌جمهور گفت: همسران شهدا، فرزندان آنها را به خوبی تربیت کرده و اجازه ندادند که بهانه‌ای پیدا شود تا راه شهیدان زیر سوال قرار گیرد و این کار بالاتر از خود شهادت است و شهدا هم مدیون والدین و بویژه مادران خود هستند.

دکتر احمدی‌نژاد تصریح کرد: همسر شهید قهرمان تاریخ است و همین‌ها هستند که ارزش‌های الهی و انسانی را حفظ کردند.

رییس‌جمهور همچنین پیش از شروع جلسه هیات دولت در مراسمی به 12 پدر شهید استان آذربایجان شرقی که بیش از 2 فرزند خود را در راه آرمان‌های انقلاب فدا کردند، لوح تقدیر و سپاس تقدیم کرد.

دکتر احمدی‌نژاد در این مراسم با بیان اینکه هر چه داریم از برکت ایثار ایثارگران است، گفت: راهی که با ایثار باشد، ماندگار خواهد بود و هر روز که بگذرد، نورانی‌تر و درخشان‌تر خواهد شد.

رییس‌جمهور گفت: دولت به والدین شهدا افتخار می‌کند و معتقدیم هر چه قدر در این کشور تلاش کنیم باز هم بدهکار شهدا و والدین مکرم آنها هستیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها