نکونام: بدون نویدکیا و جمشیدیان کار ما سخت تر می شود!

هافبک تیم استقلال گفت: سپاهان تیم بزرگی است و حضور نداشتن یک یا دو بازیکن نمی تواند افت آنها را به دنبال داشته باشد، اگر نویدکیا و جمشیدیان حضور نداشته باشند کار ما مقابل تیم سپاهان سخت تر می شود.
کد خبر: ۵۵۴۱۹۹
نکونام: بدون نویدکیا و جمشیدیان کار ما سخت تر  می شود!


جواد نکونام در خصوص دیدار امروز با تیم سپاهان گفت: یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است اگر این بازی را برنده شویم تا 90 درصد قهرمانی را تضمین خواهیم کرد.
وی اظهار داشت: هواداران سرنوشت ساز مثل همیشه از تیم خود حمایت می کنند تا بتوانیم به سه امتیاز ارزشمند دیدار با سپاهان دست پیدا کنیم دشواری های این بازی زمانی بیشتر می شود که هر دو تیم از دیگر شناخت کامل داشته باشند و ممکن است تغییراتی را نسبت به بازی های معمولاً در ترکیب خود داشته باشند.
هافبک تیم استقلال به باشگاه خبرنگاران گفت: برد مقابل گهر شرایط روحی خوبی را برای آبی پوشان به وجود آورده است بازی با گهر وضعیت تیم را دگرگون کرده است بعد از بازی با الهلال به یک برد احتیاج داشتیم تا بتوانیم وضعیت روحی تیم را تغییر دهیم البته اگر نوید کیا و جمشیدیان حضور نداشته باشند کار ما مقابل تیم سپاهان سخت تر می شود چراکه بازیکنان جانشین آنها به طور حتم چند برابر تلاش خواهند کرد.
نکونام در پایان خاطرنشان کرد: برنده شدن تیم استقلال در این بازی تا حد زیادی قهرمانی ما را در لیگ برتر تضمین می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها