نوشاد عالمیان، نفر اول تنیس روی میز کشورمان با وجود ارائه رقابت‌هایی قابل قبول در پیکارهای جام آسیا، همچون دوره گذشته این رقابت‌ها به عنوان چهارمی بسنده کرد.
کد خبر: ۵۵۴۰۳۴

بیست‌وششمین دوره رقابت‌های تنیس روی میز آسیا در شرایطی با حضور 30 پینگ‌پنگ‌باز در هنگ‌کنگ به پایان رسید که نوشاد عالمیان در این رقابت‌ها حضوری قابل قبول داشت. عالمیان که در رده 63 دنیا قرار دارد، در دور نخست برابر حریفی از کشور میزبان با رنکینگ 28 دنیا، 4 بر یک به پیروزی رسید. عالمیان در دور دوم نیز مقتدرانه هیوندوک، نفر 53 دنیا از کره جنوبی را 4 بر صفر شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شود. با وجود این عالمیان در دیدار سرگروهی 4 بر صفر مغلوب شوشین از چین، نفر دوم دنیا شد.

این ملی‌پوش کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی هم موفق ظاهر شد و با غلبه بر حریفی از تایوان که در رده 27 دنیا قرار داشت، گام به مرحله نیمه نهایی گذاشت.

عالمیان پس از راهیابی به جمع چهار بازیکن برتر این رقابت‌ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف یان آن از چین با رنکینگ 22 جهان رفت و برابر این حریف قدرتمند با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و سرانجام با شکست 4 بر صفر برابر یوآن چوانگ چی از تایوان، همچون دوره گذشته به عنوان چهارمی بسنده کرد.نکته جالب توجه این‌که درخشش عالمیان در مرحله گروهی با تمجید سایت فدراسیون بین‌المللی مواجه شد.این در حالی بود که نیما عالمیان، دیگر شرکت‌کننده کشورمان در این رقابت‌ها با قبول دو شکست پیاپی مقابل حریفانی از ویتنام و هند از دور رقابت‌ها کنار رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها