در واکنش به شکایت الهلال از استقلال به فیفا و AFC ؛

کسرایی: شکایت الهلال راه به جایی نمی برد

مجوز میزبانی ایران را لغو کنید

ادعای رییس باشگاه الهلال: بازیکن ما را مسموم کردند!

رئیس باشگاه تاکید کرد تیم او در ایران امنیت نداشته است و بهتر است ایران بازی های تیم هایش را در شرق اسیا میزبانی کند!
کد خبر: ۵۵۳۵۵۱
ادعای رییس باشگاه الهلال: بازیکن ما را مسموم کردند!


آنچه در دوهفته گذشته بین دو باشگاه استقلال و الهلال رخ داده ،  هرروز با تحریک روزنامه های عربستانی وارد مرزهای جدیدی می شود .
به گزارش گل دیروز امیر عبدالرحمن ابن مساعد رئیس باشگاه الهلال از باشگاه های سعودی ، قطری و اماراتی شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا خواست برنامه و موضع مشخصی در برابر مساله تحریکات که باشگاه های کشورهای حاشیه خلیج فارس در ایران با آن مواجه میشوند، اتخاذکنند.
رئیس باشگاه الهلال ازطریق سایت اجتماعی تویتر بر ضرورت توجه فدارسیون آسیا بر خواسته ی تیم های کشور های حاشیه خلیج فارس ، مبنی بر انجام بازی های این تیم ها دربرابر حریفان ایرانی خود در زمین بی طرف و یا انتقال ایران به گروه تیم های شرق آسیا تاکید کرد.
عبدالرحمن ابن مساعد افزود: تیمش در خلال بازی در برابر استقلال ایران در معرض تنگناها و تحریکات زیادی قرار گرفته است، که از بدو ورود تیم به فرودگاه شروع شد و در هتل هم این مشکلات ادامه داشت. حتی در راه بازگشت از ورزشگاه به هتل درمعرض پرتاب سنگ قرار گرفتیم، در ورزشگاه هم بازیکنان در معرض پرتاب ترقه و مواد آتش زا بودند. البته بازی کنان الهلال برای چنین شرایطی کاملا آماده بودند، چرا که این مسایل بخاطر نتیجه بازی بود که با یک گل بسیار زیبا دگرگون شد
رئیس الهلال در ادامه از ارائه درخواستی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آسیا خبر داد که در آن خواهان اضافه نمودن بند امنیت به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شده است.
این اتفاقات در شرایطی است که دو باشگاه الهلال و الاهلی هم در 2 هفته گذشته به ایران آمده و رفته اند و با هیچ مشکلی مواجه نشده اند. اما مورد باشگاه الهلال ، با توجه به قدمت و اعتبار این باشگاه در عربستان ، کمی سیاسی به نظر می رسد. شاید هم الهلال با توجه به شدت رقابت در این گروه و احتمال حذف ، به دنبال جذب رقبای عرب و تنگ کردن حلقه علیه استقلال است که در حال حاضر در صدر گروه قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها