پیرموذن در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

اظهاراتم عین حقیقت است و کذب نیست

نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به تکذیب اظهاراتش از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص آقای هاشمی رفسنجانی گفت: اظهاراتم عین حقیقت است و کذب نیست.
کد خبر: ۵۵۲۴۰۰
اظهاراتم عین حقیقت است و کذب نیست

کمال پیرمؤذن دیروز یکشنبه در گفت‌‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین از دیدار نوروزی هفت نماینده مجلس با آیت الله هاشمی رفسنجانی در ظهر همان روز خبر داده بود.

وی در این مصاحبه گفت که یکی از حاضرین در جلسه از آقای هاشمی رفسنجانی در خصوص نامزدی  در انتخابات سوال کرد که آقای هاشمی در جواب گفت که باید در این زمینه با مقام معظم رهبری مشورت و بعد تصمیم گیری کند.

این اظهارات پیرموذن همان عصر دیروز از سوی روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام تکذیب شد.

خبرنگار ما صبح امروز دوشنبه با این نماینده مجلس تماس گرفت که وی ضمن اصرار بر صحت اظهاراتش گفت: اینجانب مطالب مطرح شده در جلسه را بیان کردم و هیچ کذب هم نگفتم.

نماینده اردبیل اضافه کرد:  تکذیب مطالب واقعی از سوی مسئولین کمی با صداقت فاصله دارد و به قول مقام معظم رهبری، صداقت لازمه، ضرورت، پیش نیاز و خمیرمایه سیاست است که مسئولین باید به آن توجه داشته باشند.

پیرمؤذن با اشاره به تیتر یک یکی از روزنامه های صبح امروز مبنی بر اینکه اظهارات وی کذب است، با بیان اینکه من نوکر ملت وفدایی رهبرم و کذاب نیستم، خاطرنشان کرد:امیدوارم آقای هاشمی رفسنجانی به هیچ وجه وارد عرصه انتخابات نشود، چون توان ریاست جمهوری و حماسه سازی را در ایشان اصلاً ندیدم. اما از افرادی همچون دکتر ولایتی که هشت سال پیش به نفع هاشمی رفسنجانی از عرصه رقابت کنار رفته، حمایت می‌کنم تا شاهد مشارکت مردم باشیم.

نماینده اردبیل در مجلس افزود: هشت سال ریاست جمهوری برای همه روسای جمهور مثل هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و محمود احمدی ن‍ژاد بس است و مردم خواهان حضور چهره های جدید هستند.

پیرموذن گفت: من عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت هستم و خیلی موافق سیاست های آقای هاشمی رفسنجانی نیستم و صرفا برای بیان عرض تبریک به همراه همکاران به دیدار هاشمی رفسنجانی رفتم.

وی در عین حال تصریح کرد: آقای هاشمی رفسنجانی علاقه ای به اعلام مواضع در خصوص کاندیداتوری در انتخابات نداشته اما چون فردی در این جلسه از وی سوال کرد ایشان هم پاسخ دادند.

روز گذشته علاوه بر پیرمؤذن، محمدرضا تابش نماینده اردکان،علی مطهری نماینده تهران، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمدمهدی پورفاطمی نماینده دشتستان و محمدرضا امیری نماینده زرند به دیدار هاشمی رفسنجانی رفته بودند.

در این دیدار افراد دیگری هم حضور داشتند.

یوسف اسدی-خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
هیچكس نمی تواندقیم مردم باشد خودمردم هرچه صلاح باشدانجام می كردد
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
آقای پیر موذن بهتر است از طرف خودش صحبت كند و گفته هایش را به مردم نسبت ندهد .
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۹
۰
۰
جام جم عزیز. با سلام. آقای پورفاطمی نماینده دشتستان نیست.نماینده دشتستان آقای موسوی نژاد است
شهاب
United States
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
واعجبا كه رفسنجانی را پدر مجلس ایران خواندند
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
باسلام .خداكندكه آقای هاشمی رفسنجانی كاندیدا شودچون مطمئنم هیچكس توانائی وتجربه ایشان رانداردوبه نفع مردمه اگربیاید فقط ایشان می تواندمردم راازاین اوضاع اقتصادی نجات دهد.
احدی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
۰
۰
هاشمی سنش گذشته نیرو جوان بهتر است

نیازمندی ها