پیرموذن در گفت‌وگو با جام جم آنلاین:

اظهاراتم عین حقیقت است و کذب نیست

پیرموذن به جام جم آنلاین خبر داد

دیدار نمایندگان اقلیت مجلس با هاشمی رفسنجانی

نماینده اقلیت مجلس از دیدار هفت عضو این فراکسیون با آیت الله هاشمی رفسنجانی خبر داد و گفت: این دیدار صبح امروز در دفتر ایشان برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۲۱۵۱
دیدار نمایندگان اقلیت مجلس با هاشمی رفسنجانی

کمال پیرمؤذن امروز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار جام جم آنلاین با اعلام خبر دیدار برخی از نمایندگان فراکسیون اقلیت با هاشمی رفسنجانی گفت: این دیدار صبح امروز با حضور نمایندگان در دفتر ایشان انجام شد.

وی افزود: این دیدار برای تبریک حلول سال جدید و عید نوروز بود که محمدرضا تابش و مهدی سنایی دو عضو فراکسیون اقلیت به نمایندگی از سایر نمایندگان سال نو را به ایشان تبریک گفتند.

نماینده اردبیل در مجلس با بیان اینکه در این دیدار علاوه بر هفت نماینده مجلس برخی از چهره های مردمی هم حضور داشتند، اظهارداشت: آقای هاشمی رفسنجانی در این جلسه درخصوص نامگذاری امسال به عنوان سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» و فرمایش‌هایب رهبری در این زمینه صحبت کردند و تأکید داشت که امیدواریم همه سلایق در انتخابات حضور پرشور داشته باشند.

پیرمؤذن افزود: آقای هاشمی رفسنجانی همچنین در این دیدار در خصوص حماسه اقتصادی هم گفت که با توجه به مشکلات فعلی جامعه و بدهکاری سنگین دولت به پیمانکاران و افراد حقیقی و حقوقی رفع این مشکلات در کوتاه مدت امکانپذیر نخواهد بود.

وی تصریح کرد: آقای هاشمی اعلام داشت که با توجه به مشکلات اخیر کشور لازم است همه مردم و مسئولین با هم همت کرده تا این مشکلات رفع شود.

پیرمؤذن گفت: یکی از حاضرین در جلسه از آقای هاشمی رفسنجانی درخصوص کاندیداتوری اش در انتخابات سوال کرد که آقای هاشمی درجواب اعلام داشت که باید در این زمینه با مقام معظم رهبری مشورت و بعد تصمیم گیری کند.

به گفته پیرمؤذن، علاوه بر خود وی، محمدرضا تابش نماینده اردکان،علی مطهری نماینده تهران، مسعود پزشکیان نماینده تبریز، مهدی سنایی نماینده نهاوند، محمدمهدی پورفاطمی نماینده دشتستان و محمدرضا امیری نماینده زرند در این دیدار حضور داشتند.

یوسف اسدی - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها