ریما رامین فر بازیگر نقش "هما" در مجموعه "پایتخت 2" به شخصیت مادر و همسری دلسوز و مهربان جان بخشید.
کد خبر: ۵۵۱۶۴۰
مادری دلسوز و مهربان

وی در خصوص فعالیت خود و تیم پایتختی ها در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: دوست دارم همه مردم بدانند که هیچ کس برای زیباتر شدن کار کوتاهی نکرد و تلاش همه ما ارائه یک اثر جذاب و ماندگار است.

وی با اشاره به تماشای این مجموعه اظهار داشت: با همه خستگی در زمانهایی که تصویربرداری کار ادامه داشت به تماشای "پایتخت 2" می نشستم و از دیدن آن لذت می بردم.

رامین فر در خصوص تعداد لوکیشن ابراز داشت: متن ها به نگارش درآمده بود و با توجه به تعدد لوکیشن و جذابیت قصه، مطمئن بودیم که کار از کیفیت خوبی برخوردار خواهد بود.

ایفاگر نقش هما در خصوص نگرانی خود از استقبال مردم از سریال "پایتخت 2" گفت: همیشه سری دوم یک ماجرا و داستان با نبود استقبال عموم مواجه می شود و این ترس را من نسبت به "پایتخت 2" داشتم.

وی ادامه داد: خوشبختانه طبق شنیده ها و سعی تیم سازنده دلم قرص بود که کار مورد پسند قرار می گیرد.

رامین فر با اشاره به استقبال مخاطبان از سری دوم "پایتخت" تصریح کرد: در زمان فیلمبرداری در اطراف تهران و خوجیر و جایی را برای تماشای این سریال نداشتیم ولی با تلاش دوستان تئاتری خود متوجه کیفیت کار می شدم.

وی با اشاره به تیم نویسنده ها و فضای روحانی این مجموعه اظهار داشت: تیم نویسنده ها و به خصوص "محسن تنابنده" تمام تلاش خود را برای جذابیت داستان انجام دادند که همه ما به یک زبان مشترک برسیم.

وی افزود: شاید بعضی ها فضای روحانی کار را نپسندند ولی به اعتقاد من این حال و هوا جذابیت کار را صد چندان کرد.

رامین فر در خصوص تلاش تیم سازنده کار گفت: سیروس مقدم و الهام غفوری نهایت زحمت و تلاش خود را کشیدند و از همه بچه ها و به خصوص این دو نفر بزرگوار سپاسگزارم.

این بازیگر با اشاره به تصادف تیم پشت صحنه گفت: تنها موضوعی که سخت مرا رنجاند و در این کار باعث ناراحتی ما شد، سانحه ای بود که برای دو نفر از اعضای تولید رخ داد و همه ما را شوکه کرد.

رامین فر تصریح کرد: امیدوارم کار مورد توجه مخاطبان و مردم عزیز قرار گیرد و در عین تماشای سریال، نیز برای تیم پشت صحنه هم دعا کنند.

وی خاطر نشان کرد: با وجود این اتفاق همه ما سعی کردیم از شیرینی و جذابیت کار کم نشود ولی خیلی از روحیه خوبی برخوردارنبودیم.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها