وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

جا ‌به ‌جایی 100 میلیون مسافر تا ششم فروردین

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جا‌ به ‌جایی 100 میلیون مسافر تا پایان روز ششم فروردین ماه از آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی و هوایی برای ادامه خدمات رسانی به مسافران نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۰۳۱
جا ‌به ‌جایی 100 میلیون مسافر تا ششم فروردین

علی نیکزاد روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: تا پایان روز سه شنبه ششم فروردین ماه جاری، 30 میلیون جا به جایی از طریق وسایل نقلیه عمومی و 70 میلیون جا به جایی از طریق وسایل نقلیه شخصی انجام شده است.

وی با اشاره به ساخت و بهره برداری یک میلیون مسکن مهر در کشور افزود: در بخش روستایی 200 هزار واحد مسکونی واگذار شده است.

نیکزاد همچنین با اشاره به اقدامات انجام شده برای زلزله زدگان آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در سه ماه زمستان سال گذشته، سه هزار واحد مسکونی و کانکس در اختیار زلزله زدگان این استان قرار گرفت.

وی افزود: در بخش راه سازی نیز هفت هزار کیلومتر راه، بزرگراه، راه روستایی ساخته شده است.

نیکزاد اضافه کرد: سال گذشته 204 میلیون نفر مسافر و 269 میلیون تن بار در کشور جا به جا شد که از این میزان 10 میلیون و 500 هزار تن ترانزیت بوده است.

وزیر راه و شهرسازی اظهارداشت: توسعه ناوگان هوایی و بنادر، احیای بافت های فرسوده و ساخت بیمارستان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: مصمم هستیم با اقدامات خوب اقتصادی بستر حماسه سیاسی را که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند فراهم کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش های مسکن، شهرسازی، حمل و نقل هوایی، جاده ای و دریایی و بخش زیرساختی گزارش مفصلی از عملکرد سال 91 در اختیار مردم قرار خواهیم داد.(ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها