عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد؛

نیروی دریایی آمریکا را از دریای سرخ اخراج کرده‌ایم

خطر کوسه را دفع کرد اخراج شد

کارفرمای یک مرد بریتانیایی که در سواحل استرالیا برای نجات جان بچه ها با یک کوسه درگیر شده بود ، او را اخراج کرد.
کد خبر: ۵۴۹۵۴۰
خطر کوسه را دفع کرد اخراج شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه ، پل مارسالسیا 62 ساله در سواحل بریسبان استرالیا یک کوسه 1.8 متری را از دم گرفت تا جان کودکانی که در آب کم عمق بازی می کردند به خطر نیفتد.

فیلم ویدئویی درگیری  پل مارسالسیا با کوسه و راندن آن از آب های کم عمق ساحل در سایت های اینترنتی منتشر شد و سراسر جهان را درنوردید.

اما کار قهرمانانه پل به زیان او و همسرش تمام شد زیرا آنها از کارفرمای خود درخواست مرخصی استعلاجی به دلیل بیماری را کرده بودند اما در همان زمان برای تفریح در سواحل استرالیا به سر می بردند.



پل 62 ساله و وندی همسر 56 ساله اش پس از بازگشت به شهر مرتیر تایفیل در ولز نامه های اخراج خود از سوی کارفرمایشان دریافت کردند. این زوج برای یک بنیاد خیریه کودکان به نام " پنت اند داولس بویز اند گرلز کلاب" کار می کردند.

وی به سایت ولز آنلاین گفت: اگر آن روز بچه ها را در ساحل نجات نمی دادم امروز من و همسرم هردو سرکارمان بودیم.

پل افزود: تصور کنید که یک بنیاد خیریه برای کودکان مرا برای نجات جان بچه ها از کار اخراج کند به جای اینکه  مورد تشویق قرار گیرم. اکنون کجا می توانم کار پیدا کنم؟ کمتر جایی است که به دنبال افرادی  باشد که با کوسه کشتی می گیرند.

کارفرمای پل در نامه ای خطاب به او نوشته بود: شما به دلیل بیماری قادر به کار نیستید اما به اندازه کافی حالتان برای تفریح در سواحل استرالیا خوب است ، فیلم ویدئویی به خوبی این مساله را اثبات کرد.ما اعتماد خود را به شما از دست داده و دیگر نیازی به وجود شما نداریم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
برچسب ها: کوسه اخراج
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
عشق فیلم هندی
Netherlands
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
۰
۰
این سوژه خوبیه برای یه فیلم هندی... چند سال بعد اون بچه بزرگ میشه... میره توی اون شركت كار میكنه... معاون میشه... بعدا اون مرد میاد توی شركت... رییسو میبینه... چشم تو چشم...... یه موزیك خفن هندی...
بهری
Netherlands
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
۰
۰
به نظر من حقشان بود به بهانه بیماری مرخصی گرفتن ممكن است عواقب جالبی نداشته باشد.
كیوان
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
۰
۰
باید تنبیه میشد .نه اخراج.زیاده روی كردند.
حسن چا لش تری
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
۰
۰
باید ازراه حل دیگری برای این اشتباه استفاده می شد

نیازمندی ها