عضو شورای عالی سیاسی یمن اعلام کرد؛

نیروی دریایی آمریکا را از دریای سرخ اخراج کرده‌ایم

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی گفت یمنی‌ها توانسته‌اند نیروی دریایی آمریکا را از دریای سرخ اخراج کنند.
کد خبر: ۱۴۷۲۱۳۰

به گزارش جام‌جم‌آنلاین از فارس،محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن در پیامی گفت یمنی‌ها توانسته‌اند نیروی دریایی آمریکا را از دریای سرخ اخراج کنند.

محمد علی الحوثی، عضو شورای عالی سیاسی یمن، بامداد امروز (سه‌شنبه)، در حساب کاربری خود در پیام‌رسان تلگرام نوشت: باگذشت چندین سال از تجاوز و محاصره، ملت یمن به لطف خداوند توانسته‌اند امتیازات بزرگی به دست آورند.

این عضو شورای عالی سیاسی یمن اضافه کرد: جدیدترین این امتیازات، اخراج نیروی دریایی آمریکا از دریای سرخ بوده است.

او افزود: «به دشمنان می‌گوییم اگر روی چیز‌های محال شرط می‌بندید که ملت یمن مشتاق انجامشان هستند و اگر روی وقت شرط‌بندی می‌کنید، ما وقت را نیز برای رقم‌زدن پیروزی‌ها به اذن الهی به‌زانو در می‌آوریم.

نیرو‌های مسلح یمن طی ماه‌های گذشته چندین بار کشتی‌های جنگی آمریکایی را در حمایت از مردم فلسطین مورد تهاجم قرار داده‌اند.

آمریکا در حمایت از اسرائیل ناوشکن‌ها و کشتی‌های نظامی خود را به دریای سرخ منتقل کرد تا جلوی عملیات‌ پهپادی و موشکی یمن را بگیرد.

یمنی‌ها بعد از تشدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار دادند و به کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها بنادر رژیم صهیونیستی بود، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب‌المندب را ندادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها