رونمایی از سایت جامع نشریات دانشگاهی، بزودی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از رونمایی سایت جامع نشریات دانشجویی در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۵۴۹۴۴۱
رونمایی از سایت جامع نشریات دانشگاهی، بزودی

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، دکتر جلیل دارا در هشتمین نشست سراسری مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها در دانشگاه تربیت مدرس گفت: هدف از برگزاری این نشست‌ها ارائه بحث‌های فرهنگی و آموزشی وآشنایی با نقطه نظرات همچنین مدیران  فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها می باشد و این نشست‌ها باید در سطح منطقه‌ای به صورت گسترده‌تری برگزار شود.

وی با اشاره به افزایش تنوع برنامه‌ها در حوزه فرهنگی و اجتماعی، افزود: این مساله کمک می‌کند تا بتوانیم سلیقه‌های مختلف در دانشگاه‌‌ها را به صورت هدفمند پوشش دهیم تا به سرانجام خوبی برسد.

«دارا» برگزاری برنامه هایی از قبیل یادواره تئاتر امام و انقلاب، یادواره دفاع مقدس و یادواره عاشورایی را از دیگر اقدامات فرهنگی در سال 91 عنوان کرد و افزود: این برنامه‌ها در سال 91 برای نخستین بار برگزار شد و مورد استقبال دانشجویان و خانواده دانشگاهی قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  همچنین با اعلام اینکه انیمیشن خانه فرهنگ در قالب سه تیپ آماده شده که بزودی رونمایی می‌شود، اظهارداشت: سایت جامع نشریات دانشجویی در حال آماده‌سازی است که بزودی از آن رونمایی خواهد شد و حاوی آمار و اطلاعات نشریات دانشجویی می باشد.

newsQrCode
برچسب ها: عاشورایی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها