مطالبه مهم رهبر انقلاب پیرامون انتخابات پیش رو را بررسی‌کرده‌ایم

سیاه‌نمایی، بازی در پازل دشمن

رئیس رسانه ملی در نشست افق رسانه:

نقد سیاسی باید منصفانه وبه دور ازسیاه نمایی باشد

رئیس رسانه ملی در سی امین نشست افق رسانه با حضور کارشناسان، برنامه سازان و مدیران رسانه ملی با موضوع «اخلاق رسانه» در سالن همایش های سازمان صدا و سیما برگزار شد گفت: نظارت مستمر بر جامعه و نقد رفتار و عملکردهای نادرست از جمله وظایف اصلی سازمان صدا و سیما است که باید به صورت سازنده؛ امید آفرین و به دور از سیاه نمایی و تخریب صورت گیرد.
کد خبر: ۵۴۹۱۴۳
نقد سیاسی باید منصفانه وبه دور ازسیاه نمایی باشد

به گزارش واحد مرکزی خبر، عزت الله ضرغامی؛ ضمن آسیب شناسی رفتارهای سیاسی به ویژه در فضای انتخاباتی در جامعه تصریح کرد: رسانه ملی باید پرچم دار اخلاق سیاسی در برنامه های انتخاباتی باشد و ضمن رعایت اصول بی طرفی و ایجاد فرصت مساوی برای همه نامزدها؛ از شخصیت، آبرو و حریم خصوصی افراد به طور جدی مراقبت کند.

رییس رسانه ملی اظهار داشت: باید شعار اول انقلاب که سیاست ما عین دیانت ما است با الگوسازی از چهره های برجسته ای که سمبل این ویژگی بودند به درستی فرهنگ سازی شود و جریان های سیاسی که برای کوبیدن رقیب، استفاده از هر وسیله ای را مباح می دانند مجبور به اصلاح خود شده یا از سوی مردم طرد شوند.

 ضرغامی با تشکر از اظهار لطف رهبر معظم انقلاب نسبت به مدیران رسانه ملی در دیدار با اعضای مجلس خبرگان؛ گفت: انتظارات دراز مدت از رسانه ملی مجدداً مورد پژوهش قرار خواهد گرفت تا متناسب با واقعیات و توانمندی های موجود در کشور؛ رسانه طراز انقلاب اسلامی با رفتاری آرمانی شکل بگیرد و با مؤثرترین شیوه به تبلیغ و نشر اخلاق و رفتار اسلامی بپردازد.

رییس سازمان صدا و سیما در بخش اخلاق اجتماعی با اشاره به اهمیت محیط زیست و حفظ طبیعت زیبای کشور گفت: این موضوع در اولویت برنامه سازی سال92 قرار خواهد گرفت تا با ارایه آموزش های لازم و فرهنگ سازی و پاسخگو کردن مسئولان، نتایج ملموس آن را در انتهای سال شاهد باشیم.

newsQrCode
برچسب ها: سیاه نمایی نقد
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها