دزدها دست و پای پزشکان را می‌بستند

دو مرد که در پوشش بیمار وارد مطب پزشکان در تهران و شهر ری می‌شدند و با بستن دست و پای پزشکان و منشی‌هایشان، اموال آنها را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۴۸۷۳۸
دزدها دست و پای پزشکان را می‌بستند

به گزارش جام‌جم، چندی پیش مرد پزشکی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری، از دو مرد به اتهام سرقت اموالش و زندانی کردن وی و منشی مطب شکایت کرد.

شاکی گفت: من و منشی‌ام در مطب بودیم که دو مرد به عنوان بیمار وارد شدند و ناگهان با چاقو و سلاح کمری ما را گروگان گرفتند.

مرد پزشک اضافه کرد: متهمان دست و پای من و منشی‌ام را بسته و با سرقت پول‌ها و کارت اعتباری بانکی از گاوصندوق، متواری شدند. با اطلاعات به دست آمده از شاکی، منشی وی نیز به مرکز پلیس احضار شد و گفته‌های پزشک را تائید کرد.

در پی این شکایت، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری انجام و جستجو برای شناسایی و دستگیری آنها آغاز شد.

پزشکان در دام دزدهای خشن

در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت، پزشکان و منشی‌های دیگری هم با حضور در مرکز پلیس، شکایت‌های مشابهی ارائه کردند.

در مرحله بعدی تحقیقات مشخص شد، تصاویر رایانه‌ای از متهمان فراری با هم مطابقت دارد و آنها در این دزدی‌های سریالی همدست‌ هستند.

دستگیری متهم فراری هنگام دزدی

در حالی که جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری دزدها ادامه داشت، مرد دندانپزشکی به پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهر ری اطلاع داد به کمک رهگذران یکی از سارقان مطبش را هنگام فرار دستگیر کرده است.

ماموران با اطلاع از این موضوع به محل اعزام شدند و متهم را همراه شاکی و منشی اش به پلیس آگاهی منتقل کردند و معلوم شد او یکی از متهمان فراری و تحت تعقیب است.

اعتراف به دزدی‌های سریالی

متهم با اشاره به نحوه سرقت‌ها گفت: من و دوست فراری‌ام همراه یک زن و مرد ـ که خواهر و برادر هستند ـ در پوشش یک باند سرقت می‌کردیم. ابتدا این خواهر و برادر، پزشکان را شناسایی و وضع مالی آنها را بررسی می‌کردند، سپس من و همدستم به عنوان بیمار وارد مطب پزشکان می‌شدیم و دو همدست دیگرمان در خیابان کشیک می‌دادند تا به محض ورود فردی به مطب، ما را مطلع کنند.

متهم و همدست فراری‌اش با سلاح و چاقو، دست و پای منشی‌ها و پزشکان را بسته و طلا، پول و کارت اعتباری‌شان را سرقت می‌کردند.

در پی اعتراف متهم، چند روز پیش مخفیگاه دومین عضو باند نیز شناسایی و او دستگیر شد.

متهم علاوه بر همدستی با دیگر اعضای باند به سرقت‌های مقرون به آزار نیز اعتراف کرد.

اعتراف به تصادف ساختگی

این متهم اعتراف کرد، یکی از همدستانش که دختری جوان بوده، قصد داشته وی را به پلیس معرفی کند که با او درگیر شده و در پی تصادف در یکی از محورهای شمالی تهران، دختر جوان فوت کرده است.

با مشخص شدن این موضوع، بررسی در این زمینه آغاز شد و ماموران اطلاع یافتند دختر جوان در حادثه تصادف فوت کرده است.

بنا بر این گزارش، دو متهم با دستور قضایی بازپرس حسینی، رئیس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب شهرری، روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از دیگر جرایمشان و دستگیری آخرین عضو فراری باند ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
دمشان گرم بنظر من آنها باید تشویق بشوند . مگر زیر میزی دزدی نیست؟ چرا باید یك دزدی باشرف باشه یكی بی شرف؟ چرا یك دزد حمایت میشه و حتی در بیمه تكمیلی هم براش قانون میزارن ولی یك بینوا به اشد مجازات گرفتار میشه؟ اگر یك كارگر بعد از گرفتن دستمزد ادعا پول بیشتر كنه مثل زیر میزی به اون كارگر كثافت و اشغال می گند ولی برای بعضی ها با همین امور جلویشان تا كمر هم خم میشن؟ پس باید به این دستگیری احسنت گفت ؟!!!
سارا
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
۰
۰
باز هم دست شهروندان درد نكنه كه دزد رو دستگیر كردن وگر نه پلیس حالا حالاها داشت به جستجو ادامه می داد!!!!!!!!!!

نیازمندی ها