تیم های یوونتوس و پاری سن ژرمن به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کردند هر چند یووه شب پر گل و صعود بی دردسری داشت اما پاری سن ژرمن در دیداری پایاپای و فشرده به سختی با تساوی یک - یک برابر والنسیا و به لطف بازی رفت به مرحله دوم رسید.
کد خبر: ۵۴۷۷۵۵
صعود بی دردسر یووه و شادی پاری سن ژرمن از تساوی

سایت گل – یوونتوس با برد آسانی که مقابل سلتیک کسب کرد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان رسید و در جمع هشت تیم برتر قرار گرفت.

مردان آنتونیو کونته که بازی رفت را در گلاسگو سه بر صفر برده بودند در این بازی هم مشکلی نداشتند و در ضدحملات دو گل زدند.

آنتونیو کونته نسبت به بازی با ناپولی پنج تغییر در ترکیب تیمش داده بود و با این حال تیمش در دقیقه 24 به گل رسید. آندره‌آ بارزالی توپ را به فابیو کوالیارلا سپرد. ضربه او را فریزر فارستر برگرداند اما الساندرو ماتری از راه رسید و به آسانی آن را گل کرد.

سلتیک دست به حمله زد و هوپر در خط حمله این تیم چند موقعیت خوب را از دست داد.

یووه در نیمه دوم تهاجمی‌تر بازی کرد و در دقیقه 65 گل دوم را هم زد. آرتورو ویدال از تله آفساید گذشت و پاس عالی آندره‌آ پیرلو را گرفت و به کوالیارلا سپرد تا او گل دوم را بزند.

پاری سن-ژرمن با دشواری فراوانی توانست به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسد. این اولین بار پس از سال 1995 است که آنها به این مرحله پا می‌گذارند.

بازی دو تیم جذابیت چندانی نداشت ولی در هر حال پایاپای بود و والنسیا روزگار را برای پاریسی‌ها دشوار کرد.

والنسیا جریان بازی را در دست داشت اما در نیمه اول نتوانست به گل برسد. آنها در هر حال در دقیقه 55 گل زدند. ژوناس که مانند همیشه در سطحی نه‌چندان بالا بازی می‌کرد از گوشه محوطه جریمه ضربه‌ای زیبا با پای راست و غیرتخصصی‌اش به توپ زد که پس از برخورد به الکس با تغییر جهت وارد دروازه سالواتوره سیریگو شد.

کارلو آنچلوتی که بازیکناین مانند مارکو وراتی، زلاتان ایبراهیموویچ و ژرمی منز را در اختیار نداشت و از دیوید بکام هم استفاده نکرد کوین گامیرو را به میدان آورد. حرکت گامیرو در دقیقه 66 منجر به گل شد. او در میان مدافعان حرکت کرد و به جلو رفت. توپش پس از برخورد با بازیکنان به اسکیل لاوتزی رسید و هرچند ضربه اول او را بیسنته گوایتا دفع کرد اما او در برگشت گل‌زنی کرد.

والنسیا فشار بسیاری روی دروازه حریف آورد اما نتوانست به گل برسد. آنها حذف شدند اما پاری سن-ژرمن هم به هیچ وجه تیمی نشان نداد که مدعی فتح لیگ قهرمانان باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها