رتبه های اول تا سوم هنر خوشنویسی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر تقدیر شدند.
کد خبر: ۵۴۶۴۵۴
تقدیر از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر

به گزارش واحد مرکزی خبر، غلامحسین امیرخانی،‌محمد سلحشور و علی شیرازی هیات داوران بخش خوشنویسی (نستعلیق) آیات قرآنی و اشعار ایرانی جشنواره امسال را تشکیل می دادند که این هیات مجتبی شریفی از اصفهان را به عنوان رتبه یک این بخش برگزید و به وی تندیسی طوبی زرین، دیپلم افتخار و مبلغ 50 میلیون ریال اهدا شد.

همچنین از سیدحیدر موسوی از قزوین با اهدا دیپلم ا فتخار و مبلغ 40 میلیون ریال به عنوان رتبه دوم و حمید جعفری از اصفهان با اهدا دیپلم افتخار و مبلغ سی میلیون ریال به عنوان رتبه سوم تقدیر شد.

همچنین به دلیل حضور و آفرینش آثار ویژه هیات داوران در این بخش از بی بی زهره رئیس الساداتی، مصطفی عابدینی، سید پیمان سادات نژاد، علی خیری حبیب آبادی، رحیم قلی زاده پاک، سیدهادی صادقی، احسان احمدی و احمد احمدی حیدری تقدیر شد.

برگزیدگان تصویرسازی

رتبه های برتر بخش تصویرسازی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر با دریافت تندیس طوبی زرین و دیپلم ا فتخار تقدیر شدند.

 کاظم طلایی دبیر این بخش و بهزاد غریب پور، فاطمه رادپور و سیدحسام طباطبایی داوران بخش تصویرسازی جشنواره امسال بودند که با عنوان انقلاب اسلامی برگزار شد.

هیات داوران افسانه مرادی از تهران را به عنوان رتبه اول این بخش اعلام کردند که وی با دریافت تندیس طوبی زرین و دیپلم افتخار تقدیر شد.

عطیه ضیغمی از خراسان شمالی و مژگان اکبری از مازندران با دریافت دیپلم افتخار به عنوان رتبه های دوم و سوم این بخش مشخص شدند.

همچنین هیات داوران آثار رضا دالوند، علیرضا زاکری، سیدمیثم موسوی، علی دالوند و فهمیه رمضانی اهوازی را شایسته تقدیر دانست.

برترین‌های مجسمه‌سازی

برگزیدگان بخش مجسمه سازی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر که امسال با موضوع وحدت برگزار شد مشخص شدند.

 پریسا خضابی دبیر این بخش و ایرج محمدی، رضا قره باغی، شیرین حاجی کریم لو، ستاره بریرانی و ماریا کازرونی هیات داوران این بخش بودند.

در بخش مجسمه سازی جشنواره امسال اثر ناهید حاجی محمدی اوشانی از تهران توجه هیات داوران را به خود جلب کرد و تندیس طوبی زرین و دیپلم افتخار این بخش را به خود اختصاص داد.

همچنین حسین تک زارع از البرز و سیدآذین ساداتی از مازندران با دریافت دیپلم افتخار به عنوان رتبه های دوم و سوم این بخش تقدیر شدند.

هیات داوران آثار نسرین ملکی، ندا پولادزاده، منصوره فیضی، عیسی امیری چولان دیم و مجید شقایی فلاح را شایسته تقدیر دانستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها