بیانیه 252 نماینده مجلس

قطار هسته‌ای ایران هرگز متوقف نخواهد شد

252 نفر از نمایندگان مجلس بیانیه‌ای را درباره مذاکرات هیات جمهوری اسلامی با نمایندگان 1+5 ،که در روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه در قزاقستان برگزار می‌شود، صادر کردند.
کد خبر: ۵۴۳۹۳۷
قطار هسته‌ای ایران هرگز متوقف نخواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین متن این بیانیه که امروز یکشنبه در مجلس خوانده شد به این شرح است.

با توجه به موضع منطقی و روشن نمایندگان ملت بزرگ ایران نسبت به موضع هسته‌ای به عنوان حق مسلم ملت نکات ذیل را به عنوان تذکر و هشدار جدی مطرح می‌نماییم.

1- تیم مذاکره کننده با جدیت از حقوق ملت ایران در چارچوب عهدنامه ان‌پی‌تی و مقررات آژانس ، دفاع و هرگونه تعامل را بر مبنای این حقوق و منافع ملی صورت دهند.

2- از دو کشور روسیه و چین به عنوان اعضای دائم شورای امنیت سازمان ملل انتظار می‌رود از زیاده‌خواهی‌ها و درخواست‌های غیرمنطقی آمریکا تبعیت ننمایند و از اصول ان‌پی‌تی به ویژه اصل 4 که حق داشتن فناوری هسته‌ای را به اعضا می‌دهد، دفاع کنند و مخصوصاً با روش‌های جدید پلیسی‌کردن عرصه اقتصادی توسط آمریکا مقابله نمایند.

3- آمریکا همه روش‌های جنگ روانی ، صدور قطعنامه‌های غیرقانونی و اعمال تحریم‌های فراقطعنامه‌ای را آزموده و پاسخ ملت بزرگ ایران را در سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دریافت نموده بنابراین ادامه این راه آب در هاون کوبیدن است، پیشنهاد ما به عنوان نمایندگان ملت بزرگ ایران به آمریکا و هم‌پیمانان غربی این است که واقعیت‌های هسته‌ای امروز جمهوری اسلامی را بپذیرند و سیاست تقابل را به تعامل تغییر دهند و بدانند قطار هسته‌ای ایران در چارچوب اهداف هسته‌ای صلح‌آمیز هرگز متوقف نخواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها