پخش مسابقه «چهار باغ» با اجرای یوسف صیادی و وحید مهدوی از سوم اسفند از شبکه یک آغاز می شود. شرکت کنندگان این مسابقه بازیگران سینما و تلویزیون هستند.
کد خبر: ۵۴۲۲۹۷

مرجانه گلچین، اکبر عبدی، محمدرضا شریفی نیا، فتحعلی اویسی، نسرین مقانلو، بیژن بنفشه خواه، سیاوش مفیدی، شهاب عباسی، جواد رضویان، هادی کاظمی، سعید پیردوست، الهام حمیدی، سحر ولدبیگی، سوسن پرور، رابعه اسکویی، رضا شفیعی جم، حامد بهداد و حمید گودرزی برخی بازیگرانی هستند که در این مسابقه حضور خواهند داشت. مهران رجبی اولین مهمان این مسابقه خواهد بود.
    وحید مهدوی، تهیه کننده و مجری مسابقه چهار باغ به جام جم گفت: در این مسابقه چهار مرحله ای هر هفته یک بازیگر معروف سینما و تلویزیون شرکت می کند و بعد از گذراندن هر مرحله امتیازی می گیرد که جمع این امتیازات به عنوان رکورد برای او ثبت می شود.
    وی افزود: بعد از 30 قسمت و در واقع شرکت 30 بازیگر در این مسابقه، برگزیدگان اولیه مشخص و رقابت اصلی در ده قسمت میان کسانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده اند، برگزار می شود.
    مهدوی درباره مراحل این مسابقه گفت: مرحله اول، «رادیو چهار باغ» نام دارد و شرکت کننده که یکی از بازیگران است، باید یک متن ادبی را با لهجه یکی از اقوام ایرانی بخواند. هر چه این تقلید لهجه به واقعیت نزدیک تر باشد، امتیاز بیشتری توسط داوران به او داده می شود.
    این تهیه کننده اشاره کرد: مرحله دوم دوربین مخفی است. در این بخش شرکت کننده در یکی از شرایط شغلی در اجتماع قرار می گیرد و باید طوری نقش بازی کند که ارباب رجوع باور کند این فرد فقط شباهت ظاهری با هنرپیشه دارد و آن بازیگر معروف نیست. مرحله سوم آشپزی است که به بازیگر یک سری مواد غذایی نامتعارف می دهند و وی باید با این مواد، غذای خوشمزه ای درست کند.
    مهدوی عنوان کرد: مرحله چهارم هم مرحله کشیدن کاریکاتور مجریان برنامه توسط شرکت کننده است و هرکس کاریکاتور بهتری بکشد، امتیاز بیشتری می گیرد. در این مسابقه مردم هم می توانند در هر مرحله از طریق پیامک به هنرپیشه شرکت کننده در مسابقه امتیاز بدهند.
    وی ادامه داد: این مسابقه کاری از گروه اجتماعی شبکه یک است که از سوم اسفند هر پنجشنبه حدود ساعت 23 و 15 دقیقه از این شبکه پخش می شود.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها