تصمیم نهایی در نشست روز پنجشنبه

آیا لیگ برتر والیبال تعطیل می شود؟

فدراسیون با این توجیه که تیم ها خسته هستند می خواهد یک هفته لیگ برتر والیبال را به تعویق بیندازد.
کد خبر: ۵۳۹۷۵۴
آیا لیگ برتر والیبال تعطیل می شود؟

سازمان لیگ فدراسیون والیبال روز پنجشنبه در نشستی با مسئولان تیم‌های راه‌یافته به پلی‌آف در مورد چگونگی برگزاری دیدارهای مرحله پلی‌‍آف و زمان این دیدارها و تغییر آنها نسبت به برنامه از پیش تعیین شده بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد.

مهر نوشت ، مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در پایان مرحله دوره‌ای (رفت و برگشت) با برگزاری دیدارهای پلی‌آف میان چهار تیم برتر پیگیری می‌شود. تاکنون حضور تیم‌های پیکان، متین و کاله در مرحله پلی‌آف قطعی شده و روز چهارشنبه هم در پایان دیدارهای هفته پایانی مرحله برگشت، از میان دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه یکی به عنوان آخرین تیم سهمیه حضور در این مرحله را کسب می‌کند.

 پیش از این سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای آغاز مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال لیگ برتر از دوم اسفندماه و پیگیری دیدارهای دور نخست این مرحله به صورت 2 از 3 برنامه ریزی کرده بود. بر این اساس روزهای دوم، نهم و پانزدهم اسفندماه (در صورت نیاز به برگزاری بازی سوم) برای برگزاری دیدارهای دور اول مرحله پلی‌آف در نظرگرفته شده بود.

 همچنین طبق این برنامه ریزی قرار بود دیدارهای مرحله رده‌بندی و فینال نیز به صورت 2 از 3 و طی روزهای 23 و 25 اسفندماه برگزار شود. در صورت نیاز به بازی سوم هم 27 اسفندماه برای برگزاری بازی در نظر گرفته شده بود.

 این در حالی است که مسئولان سازمان لیگ فدراسیون والیبال با توجه به برگزاری متوالی دیدارها در مرحله برگشت لیگ برتر و به منظور استراحت تیم‌های شرکت کنند در مرحله پلی‌آف، قصد دارند در پایان این مرحله مسابقات را برای مدت یک هفته تعطیل کنند.

 در این صورت دیدارهای دور اول پلی‌آف از 9 اسفندماه آغاز شده و طی روزهای 16 و 19 پیگیری می‌شود.  این پیشنهاد در نشستی که روز پنجشنبه با حضور مدیران و سرمربیان تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف در محل فدراسیون والیبال برگزار می‌شود، بررسی شده و در مورد آن تصمیم نهایی اتخاذ خواهد شد.

 همچنین در این نشست علاوه بر تاخیر در زمان آغاز دیدارهای مرحله پلی‌آف، در مورد تغییر شیوه برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال و برگزاری تک دیدار برای هر یک از این مراحل هم بررسی و تصمیم گیری می‌شود.

 به همین منظور سازمان لیگ فدراسیون والیبال به صورت کتبی از مدیران و سرمربیان تیم‌های پیکان، متین و کاله دعوت کرده تا در نشست روز پنجشنبه حضور داشته باشند. همزمان به دو باشگاه سایپا و شهرداری ارومیه هم نامه داده شده تا هر کدام از آنها در صورت صعود به مرحله پلی‌آف در این نشست شرکت کنند.

 منوچهر پورحسن در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تائید این اخبار اظهارداشت: تعطیلی یک هفته‌ای لیگ و تاخیر در زمان آغاز دیدارهای پلی‌آف به خاطر استراحت تیم‌هاست. ضمن اینکه اگر دیدارهای رده‌بندی و فینال به صورت تک بازی برگزار شود، تماشاگران بیشتری از آن استقبال خواهند کرد. در هر صورت این دو پیشنهاد در نشست روز پنجشنبه بررسی شده و تصمیم نهایی در مورد آن گرفته می‌شود.

 نشست سازمان لیگ با مدیران و سرمبیان تیم‌های راه‌یافته به مرحله پلی‌آف مسابقات والیبال لیگ برتر ساعت 11 برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها