تمامی مشتریانی که تاریخ تحویل خودروهای ثبت نامی آن‌ها قبل از بهمن ماه بوده است، مشمول قیمت‌گذاری مصوب و جدید سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده نمی‌شوند.
کد خبر: ۵۳۹۷۱۰
افزایش عرضه خودرو به بازار در دستور کار قرار گرفت

  عبداله بابایی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با بیان این مطلب این شرکت در روزهای آتی 50 هزار دستگاه انواع خودروی سواری به بازار عرضه می کند، گفت: این گروه به منظور پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان و کنترل قیمتها در بازار انواع محصولات خود را با روش‌های متنوع فروش به بازار عرضه می‌کند.

وی با اشاره به روند افزایشی تولید خودرو در این گروه صنعتی، اظهار داشت: تولید روزانه ایران خودرو در ماه‌های پایانی سال به 2500 دستگاه افزایش می یاید و به همین نسبت عرضه خودرو در بازار افزایش خواهدیافت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو تاکید کرد: تمامی مشتریانی که تاریخ تحویل خودروهای ثبت نامی آن‌ها قبل از بهمن ماه بوده است، مشمول قیمت گذاری مصوب و جدید سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده نمی شوند.

وی خاطر نشان کرد: ایران خودرو به تمامی تعهدات خود در قبال مشتریان تا پایان سال جاری عمل خواهد کرد و مشتریان می‌توانند با آرامش کامل برای ثبت نام خودروهای درخواستی اقدام کنند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
بت شكن تاریخ
-
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
۰
۰
من امروز انصراف دادم از خرید خودروی ثبت نامی.(باید این 2 شركت ایرانخودرو و سایپا تحریم شوند)

نیازمندی ها