حضور در منچستر یونایتد شگفت انگیز بود؛

رونالدو: فرگوسن پدر فوتبالی من است

کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار با منچستر یونایتد به شدت هیجان زده و خوشحال است، او می خواهد در مقابل تیمی قرار بگیرد که بهترین دوران فوتبالی اش را در آنجا سپری کرد.
کد خبر: ۵۳۹۴۷۷

کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار با منچستر یونایتد به شدت هیجان زده و خوشحال است، او می خواهد در مقابل تیمی قرار بگیرد که بهترین دوران فوتبالی  اش را در آنجا سپری کرد.
سه قهرمانی لیگ، دو جام اتحادیه، یک جام حذفی، یک جام خیریه، یک قهرمانی باشگاه‌های جهان، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، این‌ها افتخاراتی است که کریستیانو رونالدو با منچستر یونایتد به دست آورد. تیمی که به گفته خود رونالدو همچنان جای ویژه‌ای در قلب او دارد.
مهاجم 80 میلیون پوندی رئال مادرید در حالی روز چهارشنبه برابر تیم سابقش قرار می‌گیرد که در مدت حضورش در اسپانیا فقط سه جام داخلی فتح کرده است و بی‌صبرانه منتظر است اولین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را با رئال مادرید به دست آورد. رونالدو درباره نوستالژی بازی با منچستر یونایتد در بازی چهارشنبه شب در گفت و گو اختصاصی با «سان» گفت: در منچستر به هر افتخاری که می‌شود رسیدم. حضور در اولدترافورد بهترین بخش زندگی من بود و شاید بهترین زمانی که می‌شد از فوتبال لذت ببرم، زیرا جوان بودم. حضور در منچستر یونایتد یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های جهان در 18 سالگی یک رویا است. بازی در کنار ستارگانی که همیشه آنها را در تلویزیون دیده‌اید واقعا رویایی و شگفت انگیز بود.

رونالدو که شش فصل رویایی با منچستر یونایتد داشت می‌داند که حرف‌های او ممکن است قبل از بازی چهارشنبه با منچستر یونایتد برداشت‌های متفاوتی از طرف مطبوعات داشته باشد بنابراین خیلی سریع بحث را به رئال مادرید می‌کشاند و می‌گوید: من نمی‌گویم که در مادرید از فوتبال لذت نمی برم، بلکه از لحاظ سنی بزرگ‌تر شده‌ام، با تجربه‌تر شده‌ام، دیگر آن جوان پرشور و شوق و تیم اکنون 28 سال سن دارم و دیگر در اول راه نیستیم، اکنون میانسال هستم!

رونالدو که تعداد گل‌هایش از تعداد بازی‌هایی که برای رئال مادرید انجام داده است، بیشتر است درباره‌ آمار فوق‌العاده‌ گلزنی خود گفت: به آمار توجهی ندارم من اکنون با تجربه شده‌ام و چیزهای زیادی یاد گرفتم و دیگر به آمار و ارقام توجهی ندارم. اکنون به بازی گروهی و پاس گل دادن هم زیاد فکر می کنم و برای من مهم کسب پیروزی‌های تیمی است نه آمار و ارقام انفرادی.

رونالدو درباره رویارویی با آلکس فرگوسن گفت: من در 18 سالگی به منچستر آمدم و او به من یاد داد چگونه در فوتبال رشد کنم. او مربی است که یک هزار بازیکن زیر دست او رشد کردند، بنابراین او کاملا نیازهای بازیکنان جوان را می‌داند. نکته مهمی که فرگوسن به من یاد داد، اهمیت تصمیم گیری در زندگی بود. چه تصمیم‌گیری در داخل میدان و چه خارج میدان. به همین خاطر که می گویم فرگوسن پدر فوتبالی من است. او خیلی چیزها به من یاد داد فرگوسن بسیار مهربان و دوست داشتنی است.

یک خاطره جالب از فرگوسن همیشه در ذهن من وجود دارد. یک بار در کریسمس که لیگ انگلیس تعلیل نمی‌شد و به صورت فشرده بازی داشت، به او گفتم امکانش هست که سه یا چهار روز به پرتغال بروم؟ و او گفت . بله، مشکلی نیست. هیچ وقت این رفتار او را فراموش نمی‌کنم.

رونالدو در پایان گفت: لیگ قهرمانان اروپا برای رئال مادرید از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. همه منتظر هستند تا رئال مادرید دهمین قهرمانی اروپا خود را به دست آورد. برای من کسب لیگ قهرمانان اروپا اوج افتخار است. کسب لیگ قهرمانان اروپا آرزوی هر بازیکنی است. من خیلی دوست دارم که در کسب قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشته باشم.

رئال مادرید و منچستر یونایتد چهارشنبه این هفته در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می روند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها