معاون سازمان رادیو و تلویزیون و فیلم چین به همراه هیاتی 12 نفره، با رئیس مرکز امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما ملاقات کردند.
کد خبر: ۵۳۸۸۴۲
گسترش همکاری‌های رسانه‌ای ایران و چین

به گزارش روز چهارشنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مرکز امور بین‌الملل رسانه ملی، حسینی رئیس مرکز امور بین‌الملل صدا وسیما در این دیدار، نقش رسانه‌ها را در زمینه انعکاس فرهنگها و نزدیک تر شدن فرهنگها به یکدیگر بسیار مهم معرفی نمودند و در این رابطه ایشان به روابط خوب صدا و سیما با شبکه ملی تلویزیونی چین CCTVاشاره و اذعان نمودند که سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و تلویزیون ملی چین با عضویت فعال خود در اتحادیهABU می‌توانند توانایی گسترش روابط رسانه‌ای را در سطوح بالاتری افزایش دهند.

دکتر حسینی پس از معرفی سازمان صدا وسیما به زمینه‌های مختلف همکاریهای رسانه‌ای میان دو کشور پرداخته و فعالیت در حوزهای ؛ «رادیو و تلویزیون، تولید مشترک، مبادله تولیدات و برگزاری کارگاه‌های مشترک» از جمله پیشنهادات رئیس مرکز امور بین‌الملل به منظور همکاری رسانه‌ای دو کشور بود.

 در مقابل آقای ژانگ پی مین معاون سازمان رادیو و تلویزیون و فیلم چین، علاوه بر توافق با پیشنهادات دکتر حسینی به دعوت رسمی از ریاست سازمان صدا و سیما جهت عزیمت به چین اشاره نموده که با توافق طرفین، در مراحل عملیاتی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها