نجاریان مصاحبه خلاف واقع انجام داده است؛

خوراکچی: ثابت می‌کنم گلمان را در 0/6 ثانیه زدیم!

کد خبر: ۵۳۸۴۹۸


فالکائوی برزیلی با انتخاب سایت فوتسال پلنت به عنوان بهترین بازیکن سال 2012 فوتسال جهان انتخاب شد. این در حالی است که محمد کشاورز کمترین امتیاز را در این نظرسنجی به دست آورد.
در آخرین روز از معرفی بهترین‌های فوتسال جهان از سوی سایت فوتسال پلنت امروز بهترین بازیکن معرفی شد. بر این اساس فالکائوی برزیلی با کسب 226 امتیاز برای پنجمین بار عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد. محمد کشاورز تنها 9 امتیاز را به دست آورد و در بین 10 بازیکن برتر جهان در رده آخر قرار گرفت. همچنین نتو از برزیل، کیکه از اسپانیا و ریکاردینیو از پرتغال به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا ،همچنین سایت فوتسال پلنت روزهای گذشته نیز سایر عناوین را معرفی کرده بود که باشگاه بارسلونا به عنوان بهترین باشگاه انتخاب شد و گیتی‌پسند اصفهان در این نظرسنجی در رده هفتم قرار گرفت.

همچنین برزیل به عنوان بهترین تیم ملی و کارمونا به عنوان بهترین مربی باشگاهی، ورانسیو لوپز به عنوان بهترین مربی تیم ملی، ‌الک به عنوان بهترین بازیکن جوان، گوتیرز از اسپانیا به عنوان بهترین داور، مامارلا از ایتالیا به عنوان بهترین دروازه‌بان و وانسا از برزیل به عنوان بهترین بازیکن زن انتخاب شده بودند.

همچنین علیرضا افضل در بخش بهترین مربیان باشگاهی جهان در رده نهم قرار گرفت.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها